OC Project for Mero-chan

Egy hónapja felvette velem a kapcsolatot Mero-chan és felvázolt egy ötletet ami végül odaáig fajult, hogy megpróbálom megcsinálni Mero saját karakterét (Original Character vagyis OC röviden) egy bootleg Nendoroidból.

 

ipbm

Az ötlet nem újszerű, már csináltam egyszer ilyet, lásd “Kona to Koa

Ami azt illeti, Mero nagyon nagy segítségemre volt, először is olyan figurát választott alapnak ami nagyon hasonlít az OC-ra, gyakorlatilag a haján és a ruhán kell módosítani.

A Bootleg amit választott: Touwa Erio a “Denpa Onna to Seishun Otoko” Sorozatból. Az E-bayről szervált Nendoroid a klasszikus bootleg betegségeket mutatta: Öntési sorják főleg a haján, halovány festés és gumiszerű alapanyag a keményebb PVC helyett.

78407

Kaptam némi látványtervet is, alaposan felkészült Mero-chan erre az OC Nendóra ^_^

c26w

Szóval nekiláttam:

A legegyszerűbb dolog a lábán lévő kötés, hosszában felvágtam a Tamiya maszkolószalagot, majd rátekertem a lábára mint egy kötést, végül ragasztóval rögzítettem. A Hajával kezdtem gyakorlatilag követtem a látványtervet, levágtam amit le kellett, átfaragta a fő hajtincsét, majd tamiya putty-t használtam, hogy a változtatásokat megformázzam.

DSCN0875 DSCN0876 DSCN0874

Az extra masniknak csak két lyukat kellett fúrni a hajába, és más dolog nincs is vele. A Ruhát még csak mondhatni elkezdtem,  A matrózgallért megformáztam és a kivágást a ruhán is kitöltöttem, majd a nyakkendőszerűséget kezdtem el. Az övcsatot már félig megcsináltam, még magát az övet kell kigondolni.

Vélemény, hozzászólás?

