Kona to Koa

Igen. Igen… IGEN TUDOM!

Nem ártana a Tuning Haru Hanako projectemet befejeznem amit több mint 2! éve kezdtem el. De ez most egy új ötlet, és sokkal egyszerűbben kivitelezhetőbb mint az első project, Persze Hanako-t sem felejtettem el, sőt a munkapadon van, várva a folytatást, ami eddigi idegesítő hibák és masszív kedvhiány miatt maradott el.

De ez most valami új egészen más.

Régóta pihent a polcon ez a Konata amit 2-3 éve vásároltam Vaterán 5000 magyar pénzér, persze nem volt illúzióm, hogy ez “biztoseredeti”, vagy talán mégis? Mindegy valamiért megvettem.

Szóval egyik este így bevillant, hogy “miaszart” is kéne csinálni? igen igen a projectjeimet, de azontúl? valami kreatívtot. Danbooru képkeresés… Koaaa cukker Koakuma.. Ránéztem a Koa figurámra, és becsúszik egy gondolat: De fasza lenne egy Koakuma Petit Nendoroid Patchouli mellé. Ekkor feljebb vándorolt a tekintetem erre a sarokban legmagasabb polcon elrejtett kis Konatára… … … Heuréka!

Na szóval innen jött az ötlet, elkezdtem magamban elvégezni a munkafázisokat, kézbevettem a figurát és 2 nappal ezelőtt belevetettem magam a munkába.

Elsőnek Lefaragtam Konata jellegzetes előreugró hajtincsét, levágtam a füleit, mind a 3 párat (mivel 3 arc tartozik a Nendóhoz) átfarigcsáltam a sulis egyenruháját, amire először gallért, majd nyakkendőt szerkesztettem, a Ruhaujjakat kibővítettem a vállaknál, hogy meglegyen a mellény kinézet, szerintem lefestve lesz igazán feltűnő. A kis cicafarkat ördögfarokra kezdtem el átalakítani, a hajához extra tincseket készítettem, hogy eltakarják a füleinek hiányát, mert mindenki tudja, hogy Koakumának csak a kis denevérfülecskéi vannak, nekem legalábbis így tetszik.

A Szoknya redőit elcsiszoltam, illetve szeretnék a mellénynek egy kis meghosszabbítást ami rálóg majd a szoknyára, hogy még jobban mellényszerű legyen a ruha mint a képen:

Az Ahoge (felfele álló hajtincs) helyét eltüntetem, helyette két másik lyuk a denevérfülecskéknek, amiknek drótból van a vázuk, amire Tamilya Puttyból raktam az első réteget, amit formázni kell majd. hasonlóképp fogom csinálni a szárnyakat is. a Lábakkal gyakorlatilag semmit sem kell csinálni, valószínűleg csak a bőrszín lesz átfestve , lesz egy kis harisnyatartó festve neki valamint fekete bugyit kap fehér helyett.

Az arcokat szintén csak átfesteni kell ahogy a haja hátsó részét is.

fojt.

Az arcokról az airbrush tisztítóval szépen letöröltem a gyári festéket, úgy látszik hogy a gyári festés nemigen bírja az alkoholt. Ma szépen átcsiszoltam a fülecskéit, a kézifúrómmal amibe ezúttal gömbölyű csiszolót tettem.

A mellény meghosszabbítását is megcsináltam, egyszerűen a szoknyát leragasztottam maszkoló szalaggal, hogy ne tapadjon rá a Putty, majd berajzoltam, hogy meddig fog érni a mellény alsó része elöl és hátul.

A putty-t egy csipesszel és fél ollóval igazgattam formára majd a fölösleget a dekorkéssel vágtam le róla. Száradás után egyszerűen csak levettem róla a szoknyát, a maszkoló szalaghoz nem ragadt hozzá, így csak az éleket kellett igazítani. Végül egybecsiszoltam a mellény felső részével, hogy egy darabnak nézzen ki. A gallérjai kaptak egy extra darabot, hogy külön álljanak a nyakkendőtől és a mellénytől.

A nagy denevérszárnyaihoz meghajlítottam a drótokat, majd ezeket is bevontam a puttyval, igyekeztem minnél jobban megformázni őket, hogy kevesebbet kelljen majd csiszolni.

fojt. köv.

Egy kis változtatást eszközöltem, egy barát tanácsát megfogadva kisebb fejszárnyakat csinálok neki, és az eredeti fejszárnyakból lesznek a szárnyak.

El is kezdtem a kisebb szárnyak elkészítését, a két készhez pedig ragasztottam drótokat, hogy jobban kiemelje a csontokat a bőrredőktől, persze még el kell finomítani ezeket is. A teste az gyakorlatilag készen van csak festeni kell, igazából a szárnyak az arca és a haja van amin dolgozni kell még.

Aaaand Done!

Készvagyok végre! ahhoz képest hogy első nendoroid festésem kiválóan sikerültek a darabok, persze lehet bennük hibát találni, de nagyon elégedett vagyok. Az arcot nagyrészt a Remilia Nendoroidról másoltam, a festéssel is voltak problémák, nemnagyon találtam el a viszkozitást, illetve az arc formázása is nehézkes volt.

Remélem a következő is ilyen jó lesz! 😀

Reklámok

6 hozzászólás to “Kona to Koa”

  1. Nagy ötlet. Így kell hasznosítani egy értéktelen hamisítványt.
    Kíváncsi leszek a végeredményre 😉

  2. Na, szép, ezt is csak most olvastam el… de engem is felettébb érdekel a dolog kimenetele 🙂

  3. Jakker Says:

    Reblogged this on .

  4. Minden elismerésem.
    Nagyon jól sikerült!

  5. […] Az ötlet nem újszerű, már csináltam egyszer ilyet, lásd “Kona to Koa“ […]

  6. Johnb208 Says:

    Really informative blog article.Really thank you! Want more. eecdfgeedbge

Vélemény, hozzászólás?

