Újabb és régebbi Touhou Stuff.

Nem ez most nem a várható megjelenésekről szóló bejegyzés, őszintén nem is csinálok már olyat, mert szinte már kilóra mérik a különböző (東方Project) figurákat és egyéb apróságokat, persze ha valami számomra teljesen ellenállhatatlan dolgot látok, ígérem megosztom.

Így hát ezen bejegyzés az én birtokomban lévő Touhous dolgokról fog szólni.

1.

Name: Houraisan Kaguya

Company: Griffon Enterprises

Size: 1/8

Mi a rák?! Jakker beruházott egy újabb Griffonba? neeeeem~ Ezt a “Mothafuckin Kaguya!”-t ajándékba kaptam, nem kis meglepettségemre, ugyanis köztudottan a Griffon széria legújabb darabjai már közel húznak a szívemhez, amit az áruk folytonosan vissza is húz. Kaguya a középkategóriás minőségű szezonból származik, ugyanis kb Yuyuko és Youmu után kezdtek el egyre jobb minőségűek lenni a Griffon féle figurák, Kaguya pedig Eirinnel együtt jelent meg pár hónappal később. A kiváló minőségűek pedig Komachitól kezdtek el megjelenni, ha egymás mellé tesszük megjelenési sorrendben őket akkor szemmel látható a fejlődés.

Kaguya semleges félmosolyos arcot kapott ami mutat egy kis trolloskodást, de egyben a “princess” imidzsét is megőrzi, nemigazán tudnám elképzelni szélesre tátott szájjal, mint a széria legelső darabjait. A figurához többféle kiegészítő érkezett, köztük egy plussz pár karral, de én emellett tettem le a voksomat, a többi apróságot én nem nagyon értékeltem, a nagyját nem is tudom mit szimbolizál, így kihagytam őket, így viszont hatalmas a talapzat neki de ez a polcon nem szembetűnő~

10/7

2.

Name: Touhou Rubber keychain szett.

Company: Gift

Egy nagyon helyes Kulcstartó szett, aminek alapját a Gift első generációs “Fumo-Fumo” Plüssei ihlették. Mindegyik kellően aranyos és az anyagminőség kiváló, de áruk borsos.

10/9

3.

Namae: Touhou Project petit nendoroid set vol.2.

Company: Good Smile Company

Ez egy karácsonyi ajándék az én drágaszágomtól, mely Mari/Patchy/Ali hármasát tartalmazza, Nagyon szeretem a Petit nendoroidokat (a Normál Nendoroidokat nemigazán)

ebből pedig megvan az első szett, remélem lesz még fojtatásuk, de sosem bocsátom meg a kiadónak, hogy viszonylag drágán csak 3-asával adják ki ezeket.

Az első szett: Reimu/Aya/Suika

10/9

4.

Name: Fumo-Fumo Yakumo Ran!

Company: Gift

Bizony az élet szép, főleg ha az embernek igazi Aranylelkű barátai vannak, ugyanis ezt a szép Ransamát is ajándékba kaptam.

Tudni kell rólam hogy utálom a plüssöket, de ez csak a klasszikus plüssökre vonatkozik ( Teddy maci, Majmok… na azokat mindenhogy utálom stb.)

Ahogy a Plüssös bejegyzésemben is láthattátok ezek kivételt képeznek. Szóval megint csak ezer köszönet.

Vicces, hogy 3-4 évvel ezelőtt el se hittem volna hogy valaha lesz bármilyen Touhous cuccom, ez pedig már a 4.! Ransamám.

10/10

Reklámok

5 hozzászólás to “Újabb és régebbi Touhou Stuff.”

  1. Ez már igen * . *
    Grat a szép zsákmányhoz! 😉

  2. Möraja Says:

    Azoknál a kis kulcstartóknál nagyon vigyázz az egyikre, ha a közelemben vagy…… X3 *gonosz sunyi mosoly*
    Valamikor én is néztem már ki neked ajándékot, de sajnos nem jött össze – mondjuk nemrég az olcsón kirakott nenodroid Flandréról is le kellett mondjak, miután év közepén közölték velünk, hogy amit addig ingyenes oktatásnak hittem, az nem lesz ingyenes. ;;
    Ran-plüsi sokkal nagyobb, mint hittem 😀 Nagyon édi kollekciód van, irigykedem is 🙂

  3. Wááááá, az a Kaguya! Kaguya az fontos 🙂

    Nem lehet, hogy az 5 kívánságot mellékelték hozzá?

    • Jakker Says:

      Nem tudom mi az de asszem 5 cucc van.

      myfigurecollection.net/image/kuroken9121269924915.jpeg

      • Az lesz az!

        “Her 5 Impossible Requests are seen floating around her, probably waiting for her order to engage in a Spell Card attack. ”

        “Tales of her unearthly beauty led men from all across the land to seek her hand in marriage, Fujiwara no Mokou’s father being one of them, but none could successfully complete her trial of the Five Impossible Requests.

        The first was to bring her the stone begging bowl of the Buddha from India. The second was to retrieve a jeweled branch from the island of Mount Hourai. The third was to seek the legendary robe of the fire-rat of China. The fourth was to retrieve a colored jewel from a dragon’s neck. The final task was to find the legendary Cowry treasure of the swallows.”

Vélemény, hozzászólás?

