Raquel vagy mi..

Namae:  Raquel

Sorozat:  Original

Size:  1/6

Ismét belekezdtem egy számomra igencsak “várt” figura festésébe. Őszinte leszek messze el szerettem volna kerülni az ilyen bonyolult (uninterested) figurát, de mint ahogy a könyörgő kiskutyaszemeknek sem mond nemet a Jakker így önként és dalolva álltam neki az előkészületeknek.

Lényegében ez egy igencsak szemrevaló figura Gothic fanok imádnák, akárcsak Rui-nyan aki a tulajdonosa lesz, ha nem szúrok el valamit banálisan.

A színezése a fenti képnek abszolúte nem megfelelő lesz, így azt egyenlőre rejtély övezi számotokra~

fojt. köv.

Ma ismét keményen nekiláttam a munkának, sikerült pótolni egy nagyon helyes kis eszközzel a tönkrement akkus fúrógépet, így tudtam haladni a figurával.

Mint ahogy előre éreztem is, ez egy extrém bonyolult darab, ahogy most áll azon kívül még rá kell férnie plussz 2 szárnynak, illetve egy terjedelmes hajkoronának is.

A fejszével is gondok vannak, bedobtam a mikróba kb egy percre, így sikerült nagyonferdéről már csak kicsitferdére formázni, de nagyon hosszú. Ahogy a képeken is látszik a hegye, nm a repedésben van az óralapon, hanem jóval mögötte a keretben, ha megpróbálom beerőszakolni a helyére, akkor a figura lába emelkedik el az óralaptól, ez még egy nem megoldott probléma.

A bal karja is sajnos problémás, mert letört a rögzítőcsap róla, ami nem számít, mert amúgy sem fért bele a ruhaujjába.  Az átlátszó szoknya illeszkedése sem tökéletes, és a fejsze pengéjén is van még mit munkálkodni.

folyt.

A gondok megoldódni látszanak, a felfurkálás előkészítés megvan, jöhet az alapozás.

A Mai nap megvolt az alapozás, elég szívás volt, kevés/szar minőségű alapozó, legközelebb kipróbálom a helyi vasboltban kapható szürkét, mert amit a kedves tesóm adott az egész jól takart, a talapzaton láthatjátok.

Lényegében ma a bőrszínt fújtam fel, illetve a szárnyakat és a talapzatot csináltam meg. Elég nagy kihívás volt. Fémes felületekkel eddig nem volt dolgom, és csak a sokadik próbálkozásra sikerült elérnem, hogy régies ütött-kopott felületet kapjak. A talapzaton a sokadik alapozás ellenére is a számlapon megjelentek a szilikonpöttyök amit végül levegőn száradó gittel tüntettem el, majd a szürke alapozóval fedtem le.

Az alját matt feketére fújtam, persze hogy közben kifogyott a gáz a palackból, így egy régebbivel fejeztem be. Nem lett szépségdíjas, de alul van szóval nem érdekel. Ezután jöhetett az ezüst, kívülről befelé haladtam, erre jött a fekete árnyékolás, majd a fehér óralap. Az új pisztoly nagy előnye hogy mindenféle kiragasztás nélkül is úgy sikerült festeni a számlapot, hogy közben nem lett összefehérezve a már készre fújt keret. A számlap repedésébe a Tamiya 00-ás ecsetemmel felhígított feketét húztam, hogy kiemelje a mélyedést, majd a számokat festettem be ecsettel. legvégül pedig feketével tettem régiessé a számlapot és a számokat is.

Később a mutatókat is kicsit “megrégiesítem”.

A szárnyakat szintén ezüsttel fújtam le elsőnek, majd a feketével árnyékoltam. Úgy érzem, hogy kicsit túlzásba is vittem, szóval kapnak egy kicsit több ezüstöt a következő alkalommal.

Mára ennyire futotta, legközelebb a haját fogom megcsinálni és a ruhának is nekilátok. Mellékesen az új pisztolyt az első mosásnál sikeresen eldugítottam, elfelejtettem ugyanis, hogy a vízalapú festéket nem tanácsos alkoholos tisztítóval vegyíteni, az eredmény: Jól betúrósodott festék a legelérhetetlenebb helyeken amit csak sokára a pisztoly teljes szétszedése mellett tudtam megoldani, ráadásul az új pisztoly nem a legegyszerűbb darab, komolyan azt hittem, hogy ezt többet össze se tudom rakni, de egy kis csalással sikerült.

Elkészültem a fejszének az élével és a szemekkel is.  A fejszénél kipróbáltam az úgynevezett ‘Drybrush’ módszert, ami annyit takar hogy az ecsetet szárazon belenyomkodom a festékbe úgy, hogy csak a szálak hegyén legyen a festék, majd így amolyan csatakarcokat sikerül kreálnom a fejsze oldalára.

Természetesen az oldalán lévő mintába és a mélyebben ülő részeket is sötétebbre fogom festeni.

Így sokkal inkább látszik egy tényleg használt fejszének amit nem egyszer lendítettek már az ellenség felé. A fejsze nyelére is kreáltam egy két apró sérülést amitől úgy tűnik mintha blokkolásra használták volna. Így sokkal jobban megy a talapzathoz, mintha egy csillogó vadonatúj fejsze lenne ami nem sérül és nem használódik el harc közben.

A szemekkel nem volt különösebb probléma, három árnyalatú kékkel dolgoztam, fekete a szembogár és fehérrel a fényeffektus, semmi szokatlan, csináltam már ilyet korábban is.  Arra kellett figyelni, hogy a figura kissé oldalra nézzen, szerintem ezt is sikerült jól elérni.

Ma befejeztem a projectet, sajnos a végére bejött pár banális hiba ami bosszantó.  A legtöbb baj a ragasztóval volt, több helyre is kifolyt ahol meg-meglátszik, még gondolkozom az eltüntetésén… A legnagyobb baki ami szerencsémre nem látványos, az a bal szárnya, ami nem ment be rendesen a helyére. Sajnos nagyon szűkös volt a hely a hátán.

DSCN0588

DSCN0610

DSCN0608DSCN0599DSCN0614

Reklámok

7 hozzászólás to “Raquel vagy mi..”

  1. Hiába, a tehetség kötelezettségekkel is jár 😀

    Jó munkát hozzá 😉

  2. Bízom benned, szerintem nagyon szépre fog sikerülni! ^_^
    Látom a mutatók is meglettek, úgyhogy probléma egy szál se. 🙂

  3. sQR Says:

    Nem is tudtam, hogy a figurákat nem érdeklik dolgok! Meg tudod mondani mi nem érdekli? Kösz!!

    • Jakker Says:

      az egy szarkasztikus beszólás volt miszerint nem érzem azt a DO WANT! érzést amikor ránézek.

  4. Hmmm…… hát, érdekel, milyen lesz a színe a végén 🙂
    Csak aztán tudjuk meg, ha lesz update!

  5. Akkor hadd drakuláljak a sikeres befejezéshez!

  6. Ako Says:

    Milyen anyagból csináljátok őket?

Vélemény, hozzászólás?

