Kiárusítás~

Hely, pénzügyi, és egyéb okok miatt megválok figura gyűjteményem egy részétől.

Érdeklődni lehet: E-mail:  jako01@citromail.hu

MSN:  dachande_17@hotmail.com

Tsuki Board:  http://myfigurecollection.net/profile/Jakker



Reklámok

12 hozzászólás to “Kiárusítás~”

  1. Möraja Says:

    Bocsi, e-mailban nem bízom….XD

    Ha lenne annyim, venném tőled Reimut és az egyik Marisát… XD Mondjuk nem értem, forintban ezek úgy nagyjából mekkora árban lennének? (gőzöm nincs az árfolyamokhoz, perpill meg lusta vagyok keresgélni konvertáló honlapot meg számolgatni, feküdni kéne…:D)
    PiciSaber is eladó? Van egy ismerősöm, aki odavan azért a szereplőért, szólhatok neki.

    • Jakker Says:

      Konkrétan 4 Saber van eladó. Ha szólsz neki azt csak megköszönöm 🙂

      A Reimu és a Resin Marisa is 18000

      a figma Marisa 16000

      Várható, hogy jössz a conra a hétvégén? Márcsak a Hazukid miatt kérdezem 🙂

      • Möraja Says:

        Megyek, megvan a jegy, lefixálva, kiírva, anyámkínja:) Ha minden igaz, még be is leszek öltözve Nekonome-sensei-nek a Rosario to Vampire-ből… nem bizti, de talánXD
        Mindegy. Majd kereslek. Nagyjából tudni, merre leszel?:)

        Szólok neki, most úgyis depis, hátha jókedvre derül. Hát, Reimu meg Marisa… lefoglalnám őket, de beletelne egy évbe, mire lesz ennyi pénzem, talán több időbe is… ^^; (összeszámolvaaa… kilenc hónap alatt gyűlne össze egyikük ára…:D)

    • Jakker Says:

      Most nézem, hogy van még két kitűződ is, Mokous meg Flandrés, azokat is viszem.

  2. Möraja Says:

    Jaaaj, most nézem, Sanae is a sorban van, aki szintén kedvenc, áh… X3 kész, én figura-fan vagyok…XD

    • Jakker Says:

      hát ha addig nem viszik el akkor a tied lehet, de nem tudom félretenni őket 🙂

      Akkor Hazukidat is viszem fel pestre, holnap becsomagolom valahogy, hogy nehogy megsérüljön.

      • Möraja Says:

        Úgyis elviszik őket, hát hosszú idő, mire gyűlik a pénz. Lenni lenne, de most vettem witcher-medált, ami szintén volt ennyi, és arra már három éve vadásztam:D
        Ha valaki a háromból-négyből mégis megmarad, mire lesz pénzem, akkor majd szólok…:D
        Jaja, én meg viszem a még tartozó összeget, nem felejtettem ám el… vagy jól emlékszem egyáltalán, hogy lógok még neked?:D Ha jól tudom, lógok:D
        És köszi:)

  3. Rui-chan Says:

    Vámpír nénidet (Arcueid) vinném, mert Tsukihime + Alter + vámpír = win, de most nekem sincs zsém, szóval… >.<
    Majd szombaton látjuk egymást. ^^

  4. InuHoshi Says:

    Hello Jakker!

    Mörajához hasonlóan én sem bízok az e-mailben.^^”

    Kétszer találkoztunk a legutóbbi conokon. Ha emlékszel, a lány vagyok a házilag gyártot Touhou pólóban.
    A figma Marisát megvenném tőled. Jól olvastam, hogy 16000?
    Egyébként én vasárnap megyek a Mondoconra, te is ott leszel? Mert akkor ott meg tudnánk kötni az üzletet és tudnánk árut cserélni.:D

    • Jakker Says:

      Jókor szólsz még pont 🙂 Igen 16000. most elmegyek dolgozni éjszakásba, reggel érek csak haza addigra írd meg ide, hogy tényleg kell e, és akkor azt is elviszem Pestre.

Vélemény, hozzászólás?

