Ransama!

Kellemes meglepetés ért nemrég, születésnapom alkalmából. Utólag is nagyon nagyon köszönöm!

Touhou Project: Yakumo Ran SD Keychain

A Pink Company által forgalmazott Chibik mindig is a szivem csücskében voltak, ám sokszor “horribilis” áruk miatt nem engedhettem meg magamnak őket, így eléggé meglepődtem amikor a kezembe nyomták, mondanom sem kell nagyon örültem neki.

Magáról a kulcstartóról annyit érdemes megemlíteni, hogy a maga 6 cm es magasságával inkább petit nendoroidként kellene árulni, ugyanis nadrágzsebben hordva eléggé kényelmetlen lenne, valamint amúgy sem használnám kulcstartónak a napi használatból eredő kopás miatt. A festés nagyon részletes, és a mérete impozáns, egyetlen hátránya, hogy nemigen lehet kisfiguraként kiállítani, de ezt is megoldottam.

Nagyon köszönöm Yaku és Yati!

Reklámok

7 hozzászólás to “Ransama!”

  1. alvaro Says:

    Fufufu, ezt tényleg kár lenne kulcstartónak használni! Különben se merném, amilyen morcos 😀 Egyébként szép 🙂

  2. Rui-chan Says:

    Nagyon kawaii a chibi Ran! ^^ Élőben is megnéztem, amíg AL-ben bujkált. 🙂

  3. Möraja Says:

    Egyemmmeeeeeeeeeg *.* Nagyoncukiiiiiiiiiii! Nekem amúgy hasonlóm a Suigintou-s van, de az még kisebb, és hasonlóképp vigyázok rá:)
    És utólag is otanjoubi omedetou gozaimasu 🙂

  4. Möraja Says:

    Eszembe jutottál, bár nem tudom, az új Nyan-mániát mennyire szereted, Ran-samát megfertőzteXD

Vélemény, hozzászólás?

