Angel

Game: THE KING OF FIGHTERS 2002 UNLIMITED MATCH

Chara: Angel

Size: 1/6

Sculptor: CRASH 49

Ezúttal kivételesen nem Touhou figura készül, illetve nem is nekem, ez a kis hölgyike Benyoboy tulajdona lesz, mivel egy játékból van a karakter, így nem is Mangás megjelenésű a figura, ami nekem újdonság, hiszen itt a realisztikusabb arcfestés szükséges amiben nincs tapasztalatom, “szerváltam” egy kész arcról készült képet:

Nos hát igen én mindent el fogok követni, de ilyenre valószínűleg nem fog sikerálni. Majd egyszer némi gyakorlás után előbb utóbb.

Maga  a Resin egyáltalán nem egy túlbonyolított darab,  viszonylag kevés színből áll és nem kellett fél napig öntési maradványokat hámozni róla ellenben rengeteg öntési sorja van ami még ha nem is bonyolult de kellően (baromian) unalmas munka.

Ezek némelyike könnyen, némelyike nehezebben távolítható el, értelemszerűen a nagy sima felületeknél nincsen nagy gond velük, inkább a gyűrődésekben/sarkokban.

Nagy részük egy finomabb szivacsos csiszolópapírral eltávolítható ami alapozás után szép sima felületed ad, érdemes egy vékony filccel végighúzni a sorja-vonalakat, hogy a későbbiekben ne felejtsük el lecsiszolni, illetve nehogy olyan vonalat csiszoljunk el ami esetleg a ruházathoz tartozik, sajnos mindkettő hibát elkövettem már amit javítani nem volt kellemes.

Fojt.

A darabokkal kész vagyok, amint találok új 1mm-es fúrót, jöhet is a feltűzdelés és az alapozás, még a talapzatra felrakást kell kitalálnom.

Fojt.

Ha mondhatom csúnyán Kurvahosszú szünet után ez a projektem is a végéhez közeledik.

Bizony ha az embert lelkileg leterheli a munka ( lie) akkor nem sok kedve van az egész modellezéshez, plusz gondolom az is rátett, hogy ez nem kifejezetten Anime figura, tehát nem is a kedvenc stílusom, sokkal emberibb. Figyelmeztettem is a leendő tulajdonost, hogy nem hiszem, hogy elképesztő lesz az arca, de tudjátok mit? Szerintem kurvajól sikerült a kihagyáshoz  és az emberies archoz képest!

Holnap Lakkozás és összerakás, azt legalább szeretem csinálni, Remélem nem lesz semmi “FFFFFFFFFFFFFFFF” az összerakásnál.

Egy kis hiba, vaksiságomra fgható, hogy itt ott előfordulnak apró lyukak a figurán, ez szerintem annak köszönhető, hogy ezt egyenesen maga a mintadarab készítője öntötte házilag és nem egy cégnél készült, példának okáért volt olyan darab amiben hajszálat! is találtam. Szerencsére nem vészesek és a nagy részük eltakart helyen van.

Fojt.

Hurrá Kész!

 

Na erre lehet mondani hogy sokáig tartott, őszintén megvallom nem sok kedvem volt hozzá nagyon de nagyon sokáig. majdnem fél évig pihent alapozásra várva majd a végére mégiscsak összeszedtem magamat. Nem lett tökéletes a figura, semelyik sem lett az amit eddig csináltam, de haladok, egyre ritkábban futok bele bakikba, és a festékkel is jobban bánok, sajnos a pisztolyom nem elég jó ahhoz hogy árnyékolni is lehessen vele, de egyszer talán ennek is eljön az ideje.

Remélem az Ownernek is tetszeni fog.

 

Jakker

3 hozzászólás to “Angel”

  1. Na, akkor az előkészületek már megvannak! Jó lesz ez, már alig várom! 🙂

  2. alvaro Says:

    Amire gondoltam: arra az arcra leszek kíváncsi, nem semmi meló lesz!

  3. Csak fény derült a figura kilétére 😀

    Jó munkát hozzá, Jakker!

Vélemény, hozzászólás?

