Gift Plushie series~

Illene egy bejegyzés, ezért úgy döntöttem, hogy szentelek egy postot a Gift Touhou plüss szériájának, ami olyannyira sikeres, hogy már annyi van belőlük hogy egy vagyon lenne mindet megszerezni.

A Legelső két plüss Hakurei Reimu és Kirisame Marisa voltak, 2009/08-ban, veszett gyorsasággal elfogytak a polcokról, 2010-ben ujrakiadást is megéltek, ezek után szépen sorban jöttek ki a szereplők. Az áruk 30 dollár körül mozog persze japánban, e-bay-en láttam 200 dollárért is. Itthon a beszerzésük nagyon pénztárca hasogató, 15-20 ezerbe is belekerülhet egy, főleg a “régebbiek”, ami enyhén túlzás egy plüssért akármennyire Touhous is az.

A népszerűségük több dolognak is köszönhető, először is Touhous plüsst ezelőtt csak házilag készítettet láthattunk, másrészt a Gift féle plüssök a Nendoroidokhoz hasonló testfelépítéssel rendelkeznek (kicsi test, nagy fej) és körülbelül 20-25 cm magasak. Reimuból és Marisából megjelent, egy Óriás verzió is, ami tényleg ölelgethető, de nagyban annyira nem aranyos szerintem mint kicsiben.

Egy körülbelül csodának mondható eseménynek hála én is rátehettem a kezem egy új-kiadású Marisára, amit már ténylegesen a Nendoroidról mintáztak, pontom 5000 Ft ért amit végül “ledolgoztam” így már-már bérmentve vihettem haza.

Nemrég értesültem a Yakumo család érkezéséről is, ezért Rant valahogy meg kell szereznem amihez Bármi Áron segítségét is igénybe veszem!

Ezen kívül még 4 van ami igazán elnyerte a tetszésemet:

Meiling különösen tetszik a gyönyörű színei miatt, a haja elképesztően szép vörös, amihez remekül illik a világoskék szem.

Az eddig megjelent karakterek:

Hakurei Reimu

Kirisame Marisa

Remilia Scarlet

Izayoi Sakuya

Patchouli Knowledge

Flandre Scarlet

Hong Meiling

Alice Margatroid

Chen

Yakumo Yukariű

Yakumo Ran

Shameimaru Aya

Cirno

Moriya Suwako

Kochiya Sanae

Konpaku Youmu

Saigyouji Yuyuko

Akit még nagyon várom, hogy megjelenjen: Odalam kabalája Mystia lorelei, Koakuma, Kawashiro Nitori, Kurodani Yamame, Kagiyama Hina

7 hozzászólás to “Gift Plushie series~”

  1. Möraja Says:

    Igen, én egy Flandre-chant szeretnék egyszer beszerezni bármi áron:) És ha már látom a listában, Chent is szívesen elfogadom… Mokou kár, hogy nincs T_T
    Nekem Yuyuko tetszik nagyon a színeivel, olyan lágy és puhának tűnik, az a tipikus ránézel-megnyugodsz *.* Ran láttán pedig azt hittem, hátradőlök olyan jó animésen a görgős székkel – olyan cukik a füleeiiii X3
    Na, akkor máris megvan az ürügy, hogy elfogadd tőlem a pénztöbbletet majd conon Hazukiért ;D

  2. Xeilon Says:

    Hát ezek valami nagyon édesek egytől egyig^^

  3. alvaro Says:

    Aú…… Yuyukóról jut eszembe, nem tudom, mit mond, pedig már “beszéltem” vele *falatkapar* (nem jó az angol patchem a PCB-n…)

    Amúgy fantastisch.

    Ran fülei abszolút LOL, Yukarint pedig nagyon el tudnám képzelni szobadísznek felfüggesztve valami jó kis térhasadékos díszlettel 😀

  4. AAAAAAAAAAAWWW, én is akarok egy olyan Marisát. *_______*

  5. Aranyosak, de a plüssök továbbra sem vonzanak 🙂

  6. Mercii Says:

    Yukari *-*

  7. […] a Plüssös bejegyzésemben is láthattátok ezek kivételt képeznek. Szóval megint csak ezer […]

Vélemény, hozzászólás?

