Ayaya roundo tzu!

Ezt az Ayát eredetileg későbbi alkalomra terveztem, de az bizonyos okok miatt bőven elcsúszott, így hát most kerül megmutatásra.

Character: Shameimaru Aya

Size: 1/6

Origin: Touhou Project

Manufacturer: T’s System

Kissé csalódtam a T’s Systemben amiért nem szárnyas Ayát készített, de ebben az esetben is megoldottam a problémát, ráadásul a varnyú nem Aya vállán ült hanem csak úgy dróton tartva repült volna mögötte, így adott volt a lehetőség… A varnyú csonkításra került. (Amúgy is köztudott rólam, hogy utálom a drótos, tartós, pálcikás megoldásokat)

A többi T’s System figummal ellentétben ez már kicsit hanyagabb módon készült, több volt rajta a sorja a mappát tartó keze pedig nagyon recés volt amit nehezen tudtam csak eltüntetni. A cipőin megtalálható a megemelt talprész, ám alig tudtam eldönteni hogy ez most sorja e vagy sem, végül képek alapján megállapítottam hogy ez a figura része lenne de szerintem egy kicsit rövidre sikerült, így elővettem a sorjás dobozomat és a leesett darabokból ragasztó és putty segedelmével sikerült kb duplájára emelnem a cipőmagasítókat. A szárnyakat elég körülményes volt a hátához igazítani,az egyik résznél ki is kellett töltögetni folyamatosan mert túl nagy rés maradt volna ami nem szép.

Az összedrótozás könnyen ment, az alapozás is hamar megvolt. Festéshez készülődve nézegettem a szoknyát és az alsó fehér fodros rész meg a fekete szoknyarész együtt elég körülményes volt, így kiragasztottam az alját hogy fekete ne érje a fehérnek szánt fodrokat, a kimaradt fekete  részeket meg ecsettel pótoltam alul ahol kellett, így elsőnek a hajat és a szoknyát fújtam. A szárnyakat mattfekete sprayjel festettem, a hajon ezt nem lehetett alkalmazni mert sok rés volt rajtuk és oda retussal könnyebb a festéket befújni. Ezután a bőrszín következett, majd a piros amivel nagyon megszenvedtem, mert a Game-Coloros pirosom valamiért nagyon híg volt és fújni és festeni is nehezen lehetett vele, szerencsémre egy nagyon minimális mennyiség maradt a modelcolor piros festékből így ezeket ecsettel kentem be. A legyezőjét is eredetileg fújni akartam de ezt a piros miatt azonnal elvetettem, és ecsettel kentem rá a narancs és a sárga színeket, ami végül nagyon szépen sikerült.

A Sárga maszkolószalag ezúttal nem szedte le a festéket aminek szerintem a fő oka az volt, hogy hagytam a bőrszínt egy napig száradni rajta; hiába ezzel nem lehet sietni. Eredetileg fekete talapzatot akartam neki, de így is nagyon sok a fekete a figurában valamint a por is jobban meglátszik rajta, de még nem véglegesen döntöttem el, holnap kiderül.

Elkészült, szerintem igencsak jól sikerült, az elkészítés során nem volt különösebb gondom vele, és az összeragasztás is simán ment probléma nélkül, de helyettem beszéljenek a képek:

3 hozzászólás to “Ayaya roundo tzu!”

  1. Möraja Says:

    Profi vagy, meg kell mondjam *.*
    Sajnáltam szegény varnyút, madárpárti lévén, de megérte levágni a szárnyait és Ayaya hátára tenni, mert sokkal jobb lett, mint az eredeti.

  2. alvaro Says:

    Sure. A varnyakat szentként tisztelem, ennek ellenére szerintem ez az egyetlen korrekt eljárás adott anyagból. Grat ehhez is, ha ráérünk, megnézzük ezt is…

  3. suti237 Says:

    Hát ez valami rohadt jó lett !!!!
    Nem kétséges, hogy mestere vagy a témának 😀

Vélemény, hozzászólás?

