Touhou offical animebullshit

Szóval még mindig mindenki ezt mutogatja nekem amit nagyon köszönök, mert az említettek legalább gondolnak rám~ de akkor hivatalosan is bejelentem: Tudok róla.

Viszont cseppet sem érzem magam tőle boldognak, én nagyon remélem hogy ez tényleg csak ‘bullshit’, mert én eznek nem örülök. Nagyon Tisztelem ZUN-t amiért nem hagyta ezideáig hogy hivatalosan anime lehessen belőle, persze köztudott, hogy ő szabad felhasználást engedélyezett a karaktereihez, ezért is készülhet olyan sok fancucc belőle. No mind1 nem erről akarok beszélni, nem is ez zavar. Valaki világosítson fel, hogy kiez miez a Tenchou nevű csávó, talán a Lucky Star-ban láttam már őt. Mi köze van egyáltalán a Touhouhoz, asszem egész jól tippelek ha azt mondom hogy semmi. A Maikaze bár belebukott és csak egy részt csinált de abba legalább nem kevertek hülyeségeket* bele. Végül pedig nem szeretném ha a Touhou teljesen elterjedt lenne nálunk, ismeritek biztos páran azt a felsőbbrendűségi érzést amikor te tudsz valamit és imádod és a többiek néznek csak wtf arccal. Nem monom hogy nem dolgoztam saját magam ellen (Touhou cikk), de azért nem szeretném ha ilyen narutard meg desznót szintűen elterjedne, márpedig ezt egy animmal könnyebb elérni kishazánakban mint mangával, játékkal, etc.  De nem akarom falrafesteni az ördögöt, csak hangot adtam a véleményemnek, mégis mi a fenére ne lenne való egy Touhou based blog.

Ahogy utánaolvasok mások sincsenek hasraesve a dologtól:

  1. Shance says:
    September 26, 2010 at 21:39

    You, sir, are a genius. I reserve my right to speak further in regards to the current hype of the prominent genre that is about to be depicted in animated form. You have just summarized it, anyway.

    About time we don our coolfaces and multiply by cell division.

  2. kluxorious says:
    September 27, 2010 at 03:58

    Am I the only one who is thankful about this fact?

  1. Yagami says:
    September 28, 2010 at 08:09

    It’s good that touhou will not get a “official” anime.

    If it gets a “official” anime, we’ll be seeing all kinds of faggots pop up outta nowhere.

  2. Blah says:
    September 29, 2010 at 00:17

    If it was an anime it probably would have beaten Narutard, One Shit, and Blech.

  3. NovaJinx says:
    September 29, 2010 at 06:35

    I honestly can’t say that’d be much of an achievement…

*Kisgyerekként volt egy rakat játékautóm és matchboxom, ugye ezek egyforma méretűek voltak, volt pár nagyobb is, na azokat sose tettem hozzájuk mert gondoltam, hogy hülyeség mert nagyobb nem illik bele. Bezzeg amikor unokatesóim átjöttek játszani ők simán belekeverték a nagyautókat is engem ez meg nagyon nagyon dühített (Mindegyikük él még). Ugyanígy utáltam ha a Lego-t a Lego technic vagy hogy írjákkal keverték. Szal nekem ilyen problémáim voltak eddig is, ma ez annyiban van, hogy zavar hogy a Rosario + Vamipre 5. kötetének gerincén kék a cím, a többin piros és hogy ilyen Tenchou karaktereket kevernek bele a Touhouba.

Végül egy kellemesebb hír~ A-chan, Chiguli vagy Author-chan. ki hogy ismeri, rajzolt höh rajzol.. készített nekem egy képet rólam és a kedvenc karakteremről Yakumo Rannal, már számtalanszor megköszöntem neki, de itt is szeretném, szal: Köszi!

Igen bár a blog nem ezt sugallja, de Ran a kedvenc karakterem, de csak egy leheletnyivel a maradék 10 kedvencem előtt. A blog ‘kabalája’ Mystia Lorelei szintén nagy kedvenc, és ő illett ehhez a választható fekete-narancs témához.

Reklámok

4 hozzászólás to “Touhou offical animebullshit”

  1. Möraja Says:

    Nos, én max kíváncsisággal várom – először repestem az örömtől, aztán felvilágosítottak, hogy az ott középen NEM Reimu…. XD Ha meg is születik, szerintem ez ilyen crossover… Mindegy. Majd meglátjuk.
    Gondoltam, hátha áprilisi tréfa megint… szeptemberben…

    És kicsit most megijesztettél… és kicsit szégyenlem is magam ^^; *elbújik a takaró alá* Bár egyettértek. Lassan engem is kezd zavarni az egyre nagyobb elterjedés, de sajna ez van. Kicsit örülök neki, kicsit nem, bár a felsőbbrendűség nálam még valóságban megvan, hisz környezetemben diáktársaim azt se tudják, mi az az anime, nemhogy “mijazaTóhó?”. (bár mondjuk meg is vernek miatta, hogy ilyen sátánista dolgokat kedvelek).

    Én is hasonlóan maximalista vagyok. Sose keverem össze a filmsorozatokat, mindent csakis sorba csinálok, ha valami nem illik oda, azt elteszem, satöbbi. Nagyritkán van kivétel – mint a Toho-cosplay-rajzsorozatomban, eredetileg ABC rendben akartam Cirno után, de valahogy Bya nem jött össze, szal megyek összevissza….XD

    A kép pedig gyönyörűűűűűűűűűűűűű *-* A-chan nincs véletlenül DeviantArton? Figyelném…. *_*
    -már ha esetleg eddig nem figyeltem volna…XD

  2. alvaro Says:

    Én nem mutogattam~ 😀 😀 😀

    Fura, és néha nehéz bevallani, de igen: jó, ha az ember “elit” valamitől, ha valami olyasmiben van benne, ami nem “tömegtermék”. Noha van nekem más is, azért addig jó, amíg a Touhou nem mainstream nálunk. Az már lame, ha olyanokat kell mondani, hogy “én már akkor”…

    Annak ellenére, hogy tök jó lenne látni őket animében. Ambivalens dolog ez. Az ember már csak ilyen…

  3. alvaro Says:

    Ja, és kezdem úgy érezni, meg kéne indítani a 3M (Mentsük Meg Möraját!) Mozgalmat…

  4. Möraja Says:

    3MXD LoL. Cuki vagy:D *ad sütit^^*

Vélemény, hozzászólás?

