Őszi con 2010~

A Conokról nemigen szoktam írni, kivéve persze ha Touhou related stuff van benne és mivel erről írok ezér ez azt jelenti hogy volt Touhou related stuff nem kicsit nagyon.

Szóval Animelandos segítőként jó kis pakolás várt rám, összesen 3x fordultunk a kocsival, mire mindent ki tudtunk hozni, persze a vitrinek az egy külön fuvar volt, de éppen hogy elkészültünk nyitásra. A tömeg nem volt vészes, és ebből a szempontból ez egy elég gyenge con volt, mégis én nemnagyon unatkoztam a manga fronton, vittek mindent mint a cukrot, és találtam új haverokat is. Feltűnt Yuuka, Aya is, már meg se lepődtem~ de aztán jött a bumm mondom azigenvazzegtartsátokapultotminnyájövökvissza! és rohantam is fotózkodni  két Scarlet lánnyal~

Ám az Í-re újdonsült barátaim tették fel a pontot:

“És monnd lehet találni Touhous cuccokat itt conon?”

“Esélytelen…”

5 minutes later

“Ezt nézd!”

“FFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFUUUUUUUUUUUUUUUUUUU”

Szóval végülis elküldtem gyorsan az emberkét hogy találjon még egyet, és így végül van egy szép eredeti Gift szériás Kirisame Marisa plüssöm! yay~ yay~

Tehát a szerzemények:

Figura most nem volt, de a plüss mindent megért!~

Persze sok sok ismivel és barátal összetalálkoztam, Nacchan megfojtott de meg se ismertem először a haja miatt, de a Marisám jól járt vele és exponenciálisan én is~

A további fárasztó részletekkel nem illetek senkit, amúgy sincs köze a touhouhoz vagy a figukhoz szóval off~

Pár kép még:

Reklámok

8 hozzászólás to “Őszi con 2010~”

  1. Möraja Says:

    Aww *_* Pedig nagyon akartam én lenni első Flandre, de drága anyukám ugye ezt is sikeresen meghiúsította 😦 XD
    *Robbanás szélén áll az irigységtől, de vigyorog a boldogságtólXD* Én isz akajtam fotózkodni velük *_* XD
    A plüssért is vagyok irigy, bár én Gifttől – kitalálható – Flandréra hajtok:D
    Valahogy sejtettem, hogy lehet majd kapni kedvenc szériánkból is cuccokat a conokon, csak körbe kell nézni, hogy láthassa az ember, mennyire elterjedt hírtelen kis hazánkban is, ha már egyenesen boltok használják Reimut reklámnak:D
    Tavaszin már vadászni fogok én is X3 És szerintem a saját kis cosplayem eltolódott a lassan már unalomig ismert két évvel.

  2. alvaro Says:

    Meginterjúvoltad őket, hogy jönnek-e még így még jövőre?
    (Persze lehet nekem is kéne újítanom :D)

  3. alvaro Says:

    Möraja, a két év mikortól értendő? Kilyukad az oldalam 🙂

    • Möraja Says:

      Alvaro drága, a két év az két évnek értendő, és még annál is többnek. XD
      Ugyanis egy elkésett busz miatt megint büntiben vagyok, anyukám pedig bosszúból lehülyeköcsögözte az összes animést és szigorúan tilos akármi connal kapcsolatos dolgot tennem. Köztük a cosplayt.
      Előbb ki kell járnom a két éves szakképzést így érettségi után, elköltözni otthonról, teljesen függetlenné válni – és utána jöhet végre Flandre ruhájának tényleges elkészítése:)
      (kivéve, ha sikerül megalkotni titokban, de az is legközelebb jövőre, és nem a tavaszira…XD).
      Nekem is kilyukadt már, úgy kellett összevarrnom az oldalam 😀 Úgy akarok már egy napra belebújni drága vámpírkám bőrébe *_* (maximalista módon teljesen a ZUN által kitaláltat akarom megalkotni + cipővelXD)

  4. Ó, F-, a beszerzett cuccaidat már most nyúlnám le. :3

    És persze yeey, “Touhou releated stuffz”.

    (Btw a CG – Queen az milyen? Csak mert én is tervezem a beszerzését.)

Vélemény, hozzászólás?

