Új WorkShop kész~

Végre készen van az új műhelyhelyiség, kicsit szűkösebb lett, de az asztalrész ugyanúgy szép nagy, próbáltam összedobni egy elszívót is, majd letesztelem.

Most majd Hazuki befejezése vár rám, illetve a következő project, egyenlőre titok marad, addig is a 18-19.-én rendezett Animeconon az Animeland pultnál megtalálhattok majd.

Pár kép:

Ez meg a stúdiórésze, kicsit zsúfolt lett, de ez nem az én bajom, szóval aki szeret énekelni és szeretne profi felvételt az is jöhet bátran~

2 hozzászólás to “Új WorkShop kész~”

  1. alvaro Says:

    De kár hogy kicsit se tudok énekelni 😀 😀 😀
    Remélem elférsz azért a műhelyoldalon! Majd ránézünk 🙂

  2. Nagyon jó lett!

    Ettől most én is kedvet kaptam tovább dekorálni XD

Vélemény, hozzászólás?

