Hazuki Sold Out~

Hát a szavazást lezárom, vagyis azt akartam mondai, hogy Hazuki árulását lezárom, mert elkelt, Möraja a jövőbeni boldog tulajdonos. Tegnap meg is érkezett postán, így ma nekiláttam.

Namae: Hazuki

Origin: Tsukuyomi -Moonphase-

Size: 1/7

Nagyon szép kitet kaptam, volt rajta pár hatalmas sorja. Főleg a szoknyán, de könnyedén megadták magukat, így ezzel nem is szenvedtem sokat. Amin meglepődtem, hogy nem voltak se a karjain se a lábain öntési sorják (vékony csíkok amikbe putty-t köll húzni, majd elcsisszantani). A hajának van két külön tincse, amit 5xi megnézés után se értettem miért van külön, így össze lesz ragasztva és eldolgozva. a jobb karjának befúrása közben sikerült átjönnöm a mellkhasán, így ezt javítnyom kellett, a cicafüleinél épp fél milivel sikerült megállnom átlukasztás előtt. A bugyogójának egy fodra szintén külön van amit nyugodtan elő fogom ragasztani. Egyenlőre ragasztó híján nem tudok haladni, de igyekszem megoldani~ Az alapozó nagyon szőkös lesz, de valahogy megoldom.

A hajához volt két külön tincs, mivel ennek nem láttam értelmét, így egyberagasztottam, majd jó pár réteg Putty után sikerült szépen egybecsiszolni a haj többi részével, így nem látszik, hogy külön van felragasztva.

A festés nem lesz túl veszélyes, igazából 3 alapszínből áll a figura, amit 6-7 színből bőven meg lehet csinálni.

fojt.

Rengeteget haladtam ma a figurával, Tegnap lealapoztam a darabokat egy újfajta alapozóval ami fele annyiba kerül, és szebben is terül, ráadásul remekül fogja a festéket, ez a fehér részeknél még nem derült ki nagyon, annyira fehér ez az alapozó, hogy olyan mint ha le se fújtam volna fehérrel, utána a hajszínt fújtam, elsőre sikerült eltalálni az árnyalatot, mivel az alapszín nagyon sötét így nincs értelme árnyékolni, és a jelenlegi retuspisztolyom sem jó árnyékoláshoz.

Végül a szemeket, a lábakat karokat és a törzset kimaszkoltam, majd jöhetett a bőrszín, ezt egy picit fehérebbre csináltam az átlagosnál mivel egy elég fehérbőrű vámpírlánykáról van szó, persze nem vihettem túlzásba, mert már így is eléggé fehér a ruha miatt.

Mint látjátok egy számitógép-ventillátorból és maradék hangszigetelőből összeeszkábáltam egy kis elszívót, picit kicsi lett, de a feladatát ellátja, majd lesz egy függöny is az asztal körül körbe, hangszigetelés miatt és festékködszállás ellen.

A nap végén jutott időm egy kis szórakozásra a stúdiórészben.

__________________________________________

A Haját sajnos újra kellett festenem, mert az első része buborékos lett, amit nem vettem észre az alapozáskor, ezért lecsiszoltam P800-as papírral vizesen, majd többször vékony köd alapozóval sikerült simára “folyatni” a felületet. Persze nem lehetett csak az első részt újra fújni, a hátsó részt is meg kellett ködölni, hogy a szín egyezzen.

A Szemeihez 3 féle kéket használtam, sajna a fotómasinám elég rosz így erről még nemtok képet mutatni. A lakkozással megvagyok, és a talapzatot is lefújtam szép metálkékre. Sajnos ez az alapozó hiába olcsóbb és szebben terül, a maszkolószalagom elég könnyen felszedte, szóval volt ahol javítanom kellett a darabokon. Úgy gondolom hogy valószínűleg túl vékonyan fújtam az alapozót, mert a törzséről nem szedte le a fehéret, pedig rendesen rásimítottam a szalagot.

Kész lett! Szépne sikerült, egyetlen egy összeragasztási bakija lett sajnos, a nyaka nem passzol tökéletesen, de képtelen voltam megoldani anélkül hogy vagy a festék ne dörzsölődjön le, vagy a haja ne törjön le valahol (előfordult 1x), de szerencsére a figura lefelé néz így ezt csak a nagyon alaposak tudják kiszúrni, persze ez nem mentség nekem…

A lábaihoz tettem egy kis vörös csíkozást, hogy ne legyen teljesen egyhangúan fehér, illetve a nyakában lévő nyakékkel is sokat bíbelődtem, persze megint a képminőség miatt ez nem látszik, de tessék nekem elhinni, hogy szép lett.

Szóval így sikerált az első rendelésre készült figurám, mostmár majd csak Möraján a sor, türelemmel várom.

Reklámok

2 hozzászólás to “Hazuki Sold Out~”

  1. Möraja Says:

    Myauuuu *-* Öröm látni, örülök, hogy feltöltöd 🙂 *még mindig nyávog a boldogságtól*
    Sok szerencsét a munkához :3

  2. Möraja Says:

    Aww, kész *_* Nekem még mindig élmény ez az egész *_*
    Tavaszi con továbbra is az eddigi egyedüli alkalom, hogy kiszabadulhatok itthonról fővárosi irányba, no meg addigra ha éheznem is kell, de összeszedem legalább a minimum pénzt rá.
    Többit pedig majd megbeszéljük, ha már közelebb lesz végre az az idő *_* Addig még rád bízom kis vámpírcicalányka őrzését:)

Vélemény, hozzászólás?

