Koaaaa~

Sikerált végre megszerválnom a Fátyol könyvtár könyvtárosát is: Koakumát~

Az alkotóbrigád a (83℃) szerintem elég szellemes név, a figu 1/8-as és szépen kidolgozott.

A figu rögtön két szoknyával érkezett, egy szűk, illetve egy bő szoknyával. Eredetileg úgy terveztem, hogy mindkettőt megcsinálom, és nem ragasztom össze derékban hogy lehessen cserélni, ennek esélye akkor enyészett el amikor először összenézegettem  darabokat. A rövid szoknya annyira simul, hogy képtelenség lenne lehúzni, ami azt jelenti, hogy nem lehetne előre összeragasztva megcsinálni, ami meg utólagosan csúnya élt hagyna maga után így a rövidszoknyácska a plusz darabok közé került.

A normál szoknya is két részből állt ezt a szokásos módszerrel készítettem elő, sikerült átfúrni magát a szoknyát, így ezt is puttyval javítottam ki.

Nagyon nem vagyok elégedett a szárnyakkal, Koakumáról mivel nem létezik hivatalos rajz így a fanartok alapján lehet elképzelni, hogy hogy nézhet ki, ami igen változatos koákat eredményezett, de én nem emlékszem, hogy egyet is láttam volna ilyen szakadt/tépett szárnyakkal. Szivem szerint átalakítanám normál denevérszárnyakra, de nem bízom annyira a képességeimben még és ha elszúrom, akkor nincs tartalék.

A kis könyvek szépen kidolgozottak, összesen 12 db. van belőlük, ebből egyet Koa tart a kezében, a többi a lábánál van. Még a megrendeléskor és azután is többször láttam, hogy Koának nincs külön tartóeleme, szimplán a levegőben lebeg a könyvek fölött. A kithez nem járt semmilyen tartórudacska, így ezt én készítettem el, egy imbuszkulcsot megrövidítettem, majd meghajlítottam, végül a kivágott talapzatba fúrt lyukba helyeztem, a lábát szerencsémre sikerült elsőre úgy megfúrni hogy a figura tökéletesen egyenesen álljon a levegőben. Még lehet, hogy készítek egy másik talapzatot, négyzetalapút a kör helyett.

Néhány könyvre kis reszelővel alkottam pár bevágást a gerincre, rengeteg kis ötletem támadt a kidolgozásukra. Eredetileg összeragasztva akartam őket a talapzaton, de erről végül letettem mert így variálható lesz. Voltak kis beütések is a könyveken, hogy hol kéne őket megfúrni az összeragasztáshoz ami nagyon szép és jó, csakhogy semmilyen összerakási rajz nem volt hozzá, hogy miképpen kéne összeállítani, így ezeket eltüntettem. Az alapozásnál spórolásképp egy lécre maszkolószalagból húztam egy csíkot, erre ragasztottam a könyveket, így egyszerre tudtam fújni őket és kevesebb ment kárba, a következő kithez feltétlen vennem kell alapozót mert eléggé elfogyós lett. Szeretnék találni egy másik fajtát ami jobban terül.

Az összepróbálás kicsit trükkös volt sokat kellett hajlítbatni a drótokon hogy minden passzoljon, ennél a darabnál a szállíthatóságra is gondoltam, így derékban nem lesz összeragasztva. A nyaka nagyon meglepett, egy kis gömbben végződik, összeragasztásnál figyelnem kell, nehogy összeragadjon a fejjel és a haj hátsó részével, így a feje mozgatható lesz. A nyakon lévő kis PVC pöcköt levágtam és azt is drótcsappal helyettesítettem.

A szárnyait egyenlőre mattfeketére tervezem, de azért lealapoztam őket ha meggondolnám magam, a ruha sötétbordó lesz, a kezében tartott könyvet sötétpirosra tervezem.

A figura festésével kész vagyok, az első ruhaszín túl fekete lett, és így túl sok fekete lett volna a figurában amit nem akartam, így inkább egy bordós-barnát választottam, ez már sokkal jobban nézett ki. A Szemei kicsit maszatkásak lettek, de nagyon helyesen sikerült az arca, különösen a tűzvörös hajával. A szárnyai felrakása elég nehezen ment, nem értem miért nem lehetett egy kis csapot csinálni hozzájuk, hogy könyebben lehessen rögzíteni, az első Cirnómnál ez nagyon jól meg volt oldva

A festés és összeragasztás elég sokat kivett belőlem, így a könyveit kicsit később csinálom meg.

5 hozzászólás to “Koaaaa~”

  1. Rui-chan Says:

    Wow! *leesett az álla* Az imbuszkulcsos megoldás ütött. ^^

  2. alvaro Says:

    …bár én személy szerint mindig sötétebbnek gondoltam a ruháját, de jó lesz 🙂

    Tényleg, ne ugráljak át néha fotózni? 😀 Ez a mai képkészlet eléggé valljuk be 😮
    Vagy adhatok kölcsön állványt.

    • Jakker Says:

      gyér fény gyér kamera gyér fotós = ilyen képek

      A nővéremék gépét akartam kölcsönkérni de multhéten betörtek hozzájuk és ellopták azt is, az legalább normális képeket csinál.

  3. Möraja Says:

    Nem tudom, a fény teszi-e, de tényleg mintha túl vörös lenne a rucija O_O de tényleg lehet, hogy csak a fényerő nagysága miatt vanXD

Vélemény, hozzászólás?

