Chiruno Roundo Tzu!

Végre egy kisebb szünet után ismét Resinen dolgozom a Project maradt Touhou, ezúttal a karakter is ismerős, hiszen a T’s System 1/6-os Cirnoját kezdtem el csinálni.

Hát kezdetnek azt kell, hogy mondjam eléggé csalódott vagyok, jópár öntési hibával találkoztam, ami eddig nem volt jellemző a másik 3 kitre. a legroszabb, hogy egyszerűen hiányzik a Szalag a nyakából, a kithez adott darablapon sem szerepel, pedig a fényképen tisztán látszik hogy van. Még utánaérdeklődök, de ha nem lenne, akkor szerencsémre a Hanako projectből megmaradt két sárga haruhi hajszalag amiből az egyik tökéletesen passzol, szal akkor azzal lesz megoldva.

A Szoknya egyben volt! hála az égnek, és egy darab sorján kívül semmi kellemetlenség nem volt vele, a kiragasztás egy pöttyet macera lesz de megoldom.

A három pár jégszárny gyönyörű, viszont elég homályosak, ráadásul a sorjaleszedés után full homályosak lettek a csúcsaik, remélem egy kis polipasztával és finomcsiszolással meg tudom csinálni, átlátszóan jobban nézne ki, de ha nem akkor P800-al szépen becsiszolom tejüvegesre.

A Talapzat amit kitaláltam eredetileg az első Cirnomhoz terveztem, de lustaságból végül nem csináltam meg, most viszont megcsapott az isteni szikra. Történetesen egyik trikómon van egy szép kék-fehér felirat 68 al kezdődik és ez lefoszlott. Ahogy lenéztem a 6 os-t megfordulva láttam ami természetesen 9 es lett innen csak egy lépés volt előszedni HaruHanako eredeti talapzatát, amit fehérre fogok fújni és felragasztom rá a Cirno védjegyének számító 9 est és kész is a ⑨ Talapzat.

Maguk a darabok egész szépen passzolnak, megint sikerült eltörnöm egy 1 mm-es fúrót, lassan kifogyok belőle és venni nem jó szal vigyáznom kell.

Sajna elég gyagyi ragasztót sikerált vennem, mondjuk 160  Ft ért nem is várhattam volna minőségit, szal szétvágtam a maradék Locktite dobozát és sikerült a drótcsapokat rendesen rögzítnyi vele. Összepróbálás is megvolt, szal holnap utcsó átnézés és alapozás következik, illetve megcsinálom a talapzatot meg a jégszárnyakat, ha lesz még kedvem hozzá és nem pacsálom el a napot a medencében akkor a festésnek is nekiállok.

Felfurkálás, feltűzdelés megoldva, illetve mosás után lealapoztam a darabokat, a festéssel egyenlőre várok amíg megérkeznek a rendelt cuccok.

A Talapzatot lefújtam fehérre és felragasztottam rá a 9-est, sajna egy pöttyen meggyűrődött így ez szépséghibás lett.

Ma nekiláttam a festésnek. Először a fehéreket fújtam le, ezzel sajna végül gondom akadt, mert a lábait elég macerás volt kiragasztani a bőrszínhez, nem hiába alapszabály, hogy mindig a bőrszínt kell először felfesteni.

A fehérhez kevertem egy adag kéket, és azzal fújtam le a haját, majd rengeteg kéket és azzal a ruháit meg a masniját, sajna nem lett annyira kék a ruha mint szerettem volna ezért még több kéket nyomattam bele majd feketével próbáltam sötétíteni ami végzetes hiba volt, szal végül normál kékkel átfújtam az egészet. Még lehet, hogy holnap kap egy kicsit világosabb réteget, még nem tudom. A kiragasztása a szoknyának eléggé macerás volt, nincs kedvem még1x megcsinálni.

Kipróbálhattam végre a Tamiya féle maszkolószalagot és több mint elégedett vagyok vele eddig, illetev a folyékony maszkolót is kiprószáltam, szintén remek, csak nagyon gyorsan köt meg ezért sietve kell felkenni, viszont a festés után gyönyörűen lejön, mint egy ráöntött gumimaszkolás.

Elkezdtem kimaszkolni a darabokat a bőrszínhez is, de már kezdtek megzabálni a szúnyogok, így az marad holnapra.

A festés egész jól sikerült, a szemekre különösen büszke vagyok, sajnos elég sokat szenvedtem a szárnyaival, kicsivel jobban is megoldhatták volna a felhejezésüket.

A hátán keletkezett egy elég csúnya kék folt, kicsit minta olvadnának a szárnyai, még az ki kell javítanom, de a végeredménnyel elégedett vagyok.

A talapzatra csak a tartóelemet ragasztottam fel így a figura leszedhető róla ami egy esetleges szállítást sokkal könyebbé tesz.

Reklámok

5 hozzászólás to “Chiruno Roundo Tzu!”

  1. Möraja Says:

    De szép lesz, már előre látom – mesterien festesz *_* – mármint úgy értve, ahogy festesz, nem pedig ahogy kinézel. Mert ez utóbbit nem tudom:D
    Kíváncsian várom, egy hónap múlva *_*

    • Jakker Says:

      Egy hónap? 🙂 Szerintem még kb 2-3 nap mire kész lesz. Mondjuk rendeltem pár cuccot hozzá amikkel könnyebb lesz a festés, szal lehet, hogy tovább fog tartani. Túl sokszor estem abba a hibába, hogy elkapkodtam a készítést és néhol keserű szájízzel ragasztottam össze a darabokat.

    • Jakker Says:

      Tehát magyarul randán festek kinézetre xD

      • alvaro Says:

        Ezt mi tudjuk, de nem áruljuk el, hadd egye Möraját a penész 😀

  2. alvaro Says:

    Ide is beírom, Chiruno nagyon kóser lett 😉

Vélemény, hozzászólás?

