Hazuki for sale!

Egy nagyon kedves barátom igencsak elvakult Hazuki rajongó (Tsukuyomi -Moonphase-), azomban eme resintől megválna, mivel megvette PVC verzióban.

A gyártó, nem más mint a Griffon Enterprises, a figura pedig 1/7-es méretarányú, kb: 170mm magas.

Ha bárki érdeklődne, az írjon nékem msn-en vagy ide commentben, az ára kb 10-12000 re jönne ki kifestve (festetlenül 6000).

Ha nem lesz vevője akkor legfeljebb lecsapok rá én mert nagyon jó az alapára.

(Ismerősöknek, haveroknak, spanoknak, cimbiknek árkedvezmény!)

6 hozzászólás to “Hazuki for sale!”

  1. Möraja Says:

    aaaaaAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA*_*
    Eeeeeeeeeez nekem keeeeeeeeeeell! De sajna a pénz rá félre van téve legalább augusztusig, a Flandre cosplay után tudnék dönteni, hogy meg tudom-e venni. Ha meg mégis lenne alkalom még előtte, az is csak augusztus elejére derülne ki, mert akkor jövök haza nagyszülőktől, addig meg net nélkül maradok 😦
    Tud addig várni? *_* Ha nem, nembaj, nyugi:) Én sosem vagyok száz százalék ^^;

    • Jakker Says:

      Nekem is most megvan rá a pénz, és nekem ugye csak a kit árat kell kicsengetnem, de sajna még 20 másik dolog van amire kell szal nem haklizom el előled addig~
      De ha nagyon szeretnéd akkor nem állok utadba mert nekem csak tetszik és jó az ára, de ha neked Kell akkor lemondok róla a javadra.

      • Möraja Says:

        🙂 Köszi, nagyon drága vagy *_*
        Akkor ez esetben legkésőbb augusztus végén mondok eredményt. De ha addigra sem lesz senki, akkor meg gyűjtök rá:D az kicsit hosszú, de megéri *_*

  2. Möraja Says:

    nna, visszatértem, egy héttel előbb és jelentem: BŐŐŐŐŐven van rá pénzem hálaégnek:D szal kifestve boldogan elfogadom, ha tényleg szabad:) (én inkább nem merem kifesteni, elrontom és anyagom sincs :/ )
    =^.^= csak… tranzakció hogy lenne?O_O (készpénzem van, banki dolgokat augusztus során akarom már elintézni…. illetve…. megtanulniXD)

    • Jakker Says:

      Van egy gyönyörűszép emesen címem a bemutatkozóban légyszíves vegyél föl~

      • Möraja Says:

        ez gázos lesz, mert én évente egyszer ha tíz percet vagyok fent XD Az MSN nekem a rémálommal egyenlő, mert csak táplálja a pesszimizmusom (“úgysekelleksenkinek”). XD
        de akkor miattad is megpróbálok fent lenniXD

Vélemény, hozzászólás?

