Holdfénycon/Marisa~

Megvolt ez a con is, végre kezembe vehettem a Max Factory féle Kirisame Marisa figmámat, első pillantásra gyönyörű, két dolgot rosszallok, az egyik, hogy a szoknya full kemény, egyáltalán nem mozgatható, persze a lábaknak nincs útjába, szerintem meg lehetett volna csinálni puhább anyagból de sebaj a lábait nem akadályozza, a másik, hogy a seprűje elég ferdécske, és gyárilag! Azért próbálgatom majd picit kiegyenlíteni. A doboza gyönyörű, a háttérből kiszedhető egy összehajtogatható talapzat, azt nem fogom kiszedni, mert a normál figma tartója bőven elég. Rengeteg klassz kiegészítője van, ami bosszantó, hogy nemigen lehet kombinálni a másik két figmámmal, mert a kezek végein nincsenek pici gömbök, így elég lötyögősek,  más figmák kezeit pl. Saber rizsestálját nem lehet Marisához használni, gondolom a kiegészítők csak az azonos szériákon belül cserélgethetőek 1-2 kivétellel, nekem 3 különböző szériás figmám van jelenleg szal nem tudom még.

Illetve megkaptam a The Grimoire of Marisa fanbookomat is, el is kezdtem olvasni a neten talált fordítás segítségével, járt hozzá egy CD is amin 2 zene, illetve hátterek voltak. Ami negatívum nekem az a mérete, rendkívül pici artbook, így annyira nem érte meg az árát, viszont keményfedeles kiadású ami japán terméknél extrém ritka dolog.

Állítólag 2 resinem úton van, remélem hamarosan megkapom őketet~

8 hozzászólás to “Holdfénycon/Marisa~”

  1. alvaro Says:

    Akkor a Grimoire-t feltétlen hozod Pécsre 😀

    A seprűt pedig a menetszél görbíti meg 😀
    (Ja, hogy egy helyben áll? Izé… XD)

  2. Möraja Says:

    Szerintem a seprű direkt ilyen, hisz Marisa-san boszorkány, ze~ XD
    Gratula a beszerzésekhez:D Továbbra is irigyellek *_*

  3. Jakker Says:

    egy bizonyos póznál nem zavaró (lásd 2. kép) de mégis jobban örülnék neki ha egyenes lenne.

    • Möraja Says:

      O, ezt a képet később tetted fel, sunyi XD
      MARISA SPAAAAAAARK! ‘ze…. XD

      • Jakker Says:

        Szoktam csinálni olyat is pl Hanakot is sunyiba frissítgetem.

  4. Azért látom, másnál is van ‘egészséges’ rajongás egy bizonyos dolog felé.

    Itt most a Touhou-tard kóros esetével állunk szemben 😀 Aki ismer jó orvost az dobja be egy commenttel 😀

    • Jakker Says:

      Nem kell orvos! élvezem az életet ezzel a ‘betegséggel’ !!!!!!

      Mellesleg vettem Zero no Tsukaima Artbookot is szal csak ne essél elhamarkodott következtetésekbe!
      Persze ha Touhou artbook lett volna akkor tuti azt veszem meg de nem az volt szal nem számít.
      Már csak napok kérdése és megérkezik Aya meg Cirno meg talán Koakuma és Meiling is! YAY!!!!
      De nincs annyi pénzem se, hogy bemenjek értük átvenni… Booooooo…

      A horoszkópom jó szal reménkedem azé~

  5. Az én orvosom szerint a vidéki gyerekkorom miatt van a figuragyűjtésem. A városiak kiélték magukat a G.I. Joe bábukkal, de a faluban az nem vóót’, így most pótlom ezt. Mégis mutatósabb egy Nanoha Figma-sereg, mint a másik verzió.

    “20 fölötti ‘fiúk’ és az aranyos lányokat ábrázoló figurák gyűjtése” Ilyen című pszichológus diplomamunkához jó alanyok lennénk. 😛

Vélemény, hozzászólás?

