Sakuracon.

Normál esetben nem írnék a Sakuraconról, de a Blogom a Touhous dolgokkal is foglalkozik és a szombati napon mint a képen is látjátok voltunk egypáran.

Lehet fújolni örülni, főleg rám mert én voltam annyira pofátlan, hogy nem öltöztem be, majd pótolom. Szerintem ez a legnagyszerűbb Touhous banda, amit kis hazánk kívánhat, büszke vagyok rátok nagyon!

Persze itt van még Black Rock Shooter is, aki szintén Touhou fan, Remélem touhousként is látunk majd!

A saját pofámat azért nem moderáltam ki ,mert úgyis csak ti nézitek a blogot és ti már mind láttatok. 🙂

Külön köszönet:

shr
A-chan
Alvaro
Chan
Nacchan
Byakuya
Rui-chan
Koneko-chan
Vivi
Zsinder
Dorka
Yaten
Yakumo
Seti
Zod
Palidy
Benyoboy

Ha valaki kimaradt tessék zaklatni engem MSN-en az is csoda, hogy ennyire emlékeztem 😛

Reklámok

11 hozzászólás to “Sakuracon.”

  1. Amíg kimentél fotózkodni kénytelen voltam beállni a hentai pult mögé… hát nem lekaptak eme kényes pillanatomban! :S ^^””

  2. Pedig reménykedtem kicsit, hogy majd végre az őszi conon, ha épp nem akkorra teszik az időpontját, mikor betegen fekszem otthon, én leszek az első Touhousnak beöltöző egyén. Na mindegyXD
    Bár egy Flandre-jelmezt elég nehezen csinálnék meg lehetőleg olcsón egyedülXD
    Most sem tudtam elmenni a ballagás miatt, pedig tudtam volna végre. Majd ősszel vagy nyáron bepróbálkozom. Már hiányzik 😦
    Tuti sikítoztam volna a látványotoktól, hogy TÓÓÓÓHÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓ CSIRÜNÓ KOAKUMA PACSULIIIII REIIIZEEEEEEN. Reisent le is döntöttem volna, közülük ő a kedvencem *.* XD
    Szerencsés flótás, te!XD

    • Jakker Says:

      Jah Reisen volt Alvaro egy jó haverom. Az elején azt hittem hogy egy lány de aztán amint megszólalt csak felismertem.

    • alvaro Says:

      Be fogunk még öltözni következő Con (a nyárira nem tudom, kapok-e még szabit, de ha megvan, megyek, az fix; az őszit meg azt se tudom még, mikor s hol lesz…), Jakker nagyon felbizgatta a fantáziámat, hogy lesz valamikor Flan 😉
      Amúgyis – az embert ennyit áldoz egy ruhára és ennyit pepecsel vele, ősnagy pazarlás lenne összvissz egyszer fölvenni…

      • Möraja Says:

        JíííííííXD Jó egy hónap után látom ezt a bejegyzést is, LoLXD
        Akkor nekiállok és kutakszom, hogy egyáltalán hogy kell ilyen rucit legalább picit összehozniXD Azt kreálok egy Flandrét *.* Lehet, nem az őszire, de megpróbálom legalább jövőre 😀 Jipppíííííí 😀 *bepörgött*

        Jakker drágám, ha látod és érdekel: fordítottam magyarra Toho mangát 🙂 Meg találtam egy csapatot, akik szintén fordítottak egyet Cirnoval, vagyis van az országnak kemény két mangája is már XD illetve perpill egy, enyémet még ellenőrzikXD

  3. wow! degecirondavagyok!

  4. Kamiru-chan Says:

    Én a vasárnapi conra mentem Ellenként, de csak egy kamerás pasi fotózott le…

    • alvaro Says:

      …és az az egy se töltötte fel sehova, ne? Így szokott lenni :-/ Enegem is csomóan lelőttek, aztán a legjobbakat nem találom sehol a neten…

Vélemény, hozzászólás?

