Touhou in Mondo

Megjelent az Áprilisi Mondo magazin, benne egy terjedelmes (4-oldalas) cikkel a Touhou Projectről, aminek marhára örültem volna, ha nem tudtam volna előre, hogy lesz, mivel én írtam. (ego ON)

Szóval remélem tetszett azoknak akik megvevődték és elolvasolták, még sosem írtam cikket ezelőtt, remélem lesz még rá alkalmam. A véleményeket és kritikákat szívesen fogadom.

Illetve, egy nagyon kedves barátom volt olyan figyelmes és beszerezte nekem ezt a gyönyörű szép 6 darab eroDoujinshit, 1000 köszönet értük!

Touhou: Inaba Box vol. 1-6

A másik, pedig szóltak Animlandtól, hogy két Resin rendelésemet valamiért visszamondták, így sajnos Mystia és Komachi egyenlőre nem várható 😦

Mystiát azért majd megpróbálom még1x, mert love <3, szóval helyettük berendeltem Koakumát és Meilinget.

Utószülinapi meglepetésként, pedig ezt a két kis édességet kértem, remélem hamarosan megérkeznek.

Pink-Company: Izayoi Sakuya / Hong Meiling

4 hozzászólás to “Touhou in Mondo”

  1. Xeilon Says:

    Elég jó lett a cikked.
    Tartalmilag minden benne volt ami kellett és hosszilag is rendben volt.
    Meglepett hogy négy oldalt is kaptál 😀

    Számomra nem volt lényegében semmi új, amit írtál azokat már rég megosztottad velem.

    Remélhetőleg sok csaj rá kap a dologra és a következő con-on lesz sok Touhou-cosplayes 😉

  2. aya Says:

    Tegnap miután láttam itt a blogodon, hogy írtál Mondo-ba Touhou-s cikket, azonnal szaladtam a beszerezni egy példányt. 😀
    Gratula a cikkhez, jó tartalmas volt, és jól kitértél mindenre a témával kapcsolatban! 😉

    Tényleg több Touhou-s cosplayes kellene a hazai Con-okra. Össze kellene szervezni egy tucatnyi vállalkozó szellemű hölgyeményt craft-ra vagy perf-re. 😀

    Barátnőm kishúgának van már egy félkész Flandre jelmeze, de sajnos mostani Con-ra nem tud elmenni. Talán a következőre…

  3. alvaro Says:

    Na, most aztán én is beszereztem ezt a számot.
    Érdekes kis összefoglaló, kevés kicsit új dologgal, a java már ismert 😀

  4. Most olvastam el a cikked, gratz, nagyon színvonalas lett. Nekem bejött, függetlenül attól, hogy csak a Touhou Metal műfajt ismerem, mást nem. 😀 Olvasás után találtam meg a blogodat is, majd kapsz linket meg bannert, hogy nehogy elfelejtsem! 😉

Vélemény, hozzászólás?

