New Stuff~

Hanako még mindíg kényszerpihin, szal egy újabb csokornyi a bejelentésekből.

Először is a következő Figma a Max Factorytól: Izayoi Sakuya

Már a nyers mintaképen is remekül mutat, remélem nemsokára Aya is várható belőle.

A nagy vetélytárstól a Good Smile Company-tól pedig Remiliát várhatjuk, már a nyers verzió is erősen cukormérgezést okozhat.

Az általam nemrégiben kifestett 3 T’s System figurát is megjelentetik PVC verzióban, az 1/6 os méretarány és a gyönyörű kidolgozottság miatt szerintem mindenképp érdemes megpróbálkozni a beszerzésükkel.

A Griffon Enterprises ezúttal Tewi-t jelentette be, illetve nemrégiben Komachi és Shikieiki is listára került. Ebből Komachi elképesztően gyönyörűen néz ki, nem biztos hogy meg tudom állni, hogy ne vegyem meg, mert nagyon sokba kerül az idehozatása 😦

Úgy látszik a Kotobukiya is szeretne egy szeletet a tortából magának, és szerintem ezzel a Sakuyával meg is érdemlik, Júniusra várható.

Végre az Aki testvérek is kaphatóak egy elég limitált példányszámban resinként, ezt úgy kell érteni, hogy vaszleg sose tudom megszerezni őket 😦

Abszolút nem vagyok Rajongója Tenshinek, de ezt nem hagyhattam szó nélkül, nagyon gyönyörű a kidolgozás, az utolsó részletekig szép, nem is tudnék róla rosszat mondani, talán csak annyit, hogy PVC ben jobb lenne mert ilyen jól kifesteni nagyon nehéz munka lenne.

Elsőre azt hittem hogy a Good Smile következő célpontja, de meglepődve láttam hogy ez bizony resin, egyenesen a Machiyakubától Nemis emlékszem hogy láttam volna Utusho figut még, ez a nendó stílusban pedig eszméletlenül édes lett. DOWANT!

Végezetül pedig egy gyönyörű Meiling, nem titkoltan egyik kedvenc karakterem, remélem sikerül belőle szereznem egyet. A ques Q készítette egy fanart alapján 1/8 as méretarányú.

Reklámok

7 hozzászólás to “New Stuff~”

  1. alvaro Says:

    Hm, nagyon szép termés!

    Atomszép a Tenshi figura (umm, nem jó helyen a jelző…), roppant szórakoztató lett Okuu, Meiling is elég elegáncsos 😉
    Cukormérgező Remilia pedig cukormérgező… 😀
    És lesz mindkét Aki? Hmm.

  2. Ezt mindet elfogadnám! Főleg a három T’s system figut! Meg a kis Remiliát 😀

  3. novalisk Says:

    Itt annyi jó cucc érkezett, hogy még választani sem tudok, melyik kéne így elsőre 😀

  4. Jakker Says:

    Félrecsúszott képek javítva~ Mostmár látszik Sizuha is~

  5. Kamiru-chan Says:

    jaj de kawaii ez a tewi-chan!De China is jó

Vélemény, hozzászólás?

