Pár probléma

Szóval, biztos feltűnt hogy Hanako kicsit leállt, rögtön meg is magyarázom miért.

Szóval végre megérkeztek a Wargammerstől a kért cuccok, de nagyon nem vagyok megelégedve, persze én is hülye vagyok mert nem kérdeztem rá, a honlapon a kiszerelésről szó sincs és a putty dobozán se hogy mennyi, de kb 10 grammnyi putty van benne, ez konkrétan semmire se elég se a hajra se a szoknyára, szerintem 2040Ft így nagyon nem érte meg, láttam egy másik félét is “Green-stuff” néven, az többnek néz ki, de persze ott sincs semmilyen kiszerelés. Mielőtt vennék majd rákérdezek.

A két színnel nincs bajom, viszont jött a 3 formázó eszköz…

Egyszóval buzinagyok! Persze itt se volt leírva a méretük, nem erre számítottam mondjuk, de megint az én hibám, hogy nem kérdeztem rá. Persze lehet, hogy nem lesz gond, hogy ekkorák majd kiderül. Ami a rosszabb, hogy sorjásak, hiába olcsók voltak, de azért egy formázó eszköztől elvárhatná az ember, hogy ne legyen rajtuk sorja, szal ezeken is kell még dolgoznom majd, Sajnos így kénytelen vagyok egyenlőre Hanako-t “C”-vágányra állítani, az új munkám miatt se vagyok itthon annyit hogy folyamatosan tudjak haladni vele.

Egy hozzászólás to “Pár probléma”

  1. Vazi gyerek Says:

    szar ügy!

Vélemény, hozzászólás?

