Other Touhou GK-s

Oh végre! Rengeteg a Reimu Marisa és Sakuya már, kicsit kezdtem szomorkodni, hogy nem is nagyon adnak ki más Resineket, ezért ez a postot a nemrég kijött Touhou gk-knak szentelem, akik nem ebbe a hármasba tartoznak. Persze vannak még remiliáék is stb stb, de én most azt szeretném, ha mindenkiből lenne.

Rögtön itt is van Hoshiguma Yuugi a Bonnou-tei-től.

A szoknyája levehető, alatta természetesen Bloomer xD


Ezt szeretném beszerezni a későbbiekben majd.

Oh és még egy hír, a T’s System ismét kijött 3 figurával:

Mindhárom bekerült a kivánságlistámba, mivel nagyon elégedett voltam az eddigi resinjeikkel, az 1/6 os méretük pedig külön hab a tortán.

Az Irving Lab szintén kihozott pár GK-t:

Ebből főleg Momizinek örültem, szintén a kedvenceim között szerepel.

Enyhén Pantyshot Aya…

Keine Hakutaku verzió 😀 extrém aranyos szerintem.

A Kumaneko Komutentől egy Eirin.:

Nem vagyok kifejezetten Eirin-fan, és ez a figura sem túl különleges, de ettől függetlenül szívesen megszerezném.

Shikieiki Yamaxanadu-ból is megjelent 2 figura, az egyik a Sakura Zensen-től, a másik pedig a Morimori Heya-tól:

Végül pedig a Tsundoku Koubou egy full kis szettel rukkolt elő, sajnálom, hogy nem Gashapon szett, biztos berendeltem volna, de így csak Yamame és Rumia kellene.

Reklámok

Egy hozzászólás to “Other Touhou GK-s”

  1. novalisk Says:

    A Yuugi és a Momiji a kedvenc ezekből. Meg a “trónoló” Eiki 😀
    A Tsundoku Koubou-tól nekem is Rumia és Yamame tetszik.

Vélemény, hozzászólás?

