Ismét megjelenések~

Először is túl van az oldalam a 3000 látogatáson, köszönöm mindenkinek hogy engem választott ez évben is! Másodjára a hozzám hasonló Touhou fanok nagy nagy örömére és persze átkára is rengeteg új figura jelenik meg, bár még mindig csak a fő karakterekre terjed ki. Átkunkra meg persze hogy a pénztárcáinkra gondoltam, hiszen sokszor szürreálisan magas áron érhető csak el egy-egy gyöngyszem.

Szóval az idei első áttekintés:

Griffon Enterprises:

kiadja saját figma utánzatát Figutto néven, Reimu és Marisa a kínálat egyenlőre, Mondjuk én tőlük inkább várom a pvc figuráik folytatását, Kaguya és Eirin után jön majd Komachi és Shikieiki, én már egy Rant és Yukarit szeretnék tőlük látni, sajnos eddig mindegyik horribilis áron kapható, respekt annak aki megenged magának 1-et is, nem hogy mindet. (ha lesz annyim akkor én is úgyis megveszem mindet szal nem álszenteskedem)

Good Smile Company:

Sanae után már is ittvan Sakuya, képek alapján a vércukor szintem az egekbe szökött ezzel be is került a DOWANT kategóriába. Petit nendó terén pedig Suika és Reimu jön, már lehet hogy írtam, de ezekből ideje lenne kihozni valami szettet végre.

Max Factory:

Ők egyenlőre nem erőltették meg magukat, mindösszesen Figmából van bejelentve Marisa, illetve tudomásom szerint Reimuból újrakiadás van, Remélem folytatják a szériát, szeretnék minél többet látni Touhous figmákból.

Liquidstone:

Ők szépen gyarapítanak,  Suika a legújabb darabjuk, nagyon tetszik, de szintén nehezen beszerezhető és nemócsóér.

Pink Company:

Extra édes minijeik sorozata folytatódik, Sanae, Meiling, Sakuya és egy mini kis Kappa Nitori. Csak így tovább!


ques Q:

Róluk még nem hallottam eddig, de ez a Patchy~ eszméletlen szép, remélem találok belőle majd megvehetőt, sajna exclusive-nek van jelölve.

Egyenlőre ennyi, később még adok hozzá, ha érdemeset találok, ezekne kívül nagyon sok nemhivatalos Resin is van, de azok valószínűleg csak kis példányszámban jelennek meg.

Reklámok

Egy hozzászólás to “Ismét megjelenések~”

  1. Suwako Says:

    Ez Patchy gyönyörű!Ha nekem lenne egy ijen egész nap ölelgetném a kis cukikát!

Vélemény, hozzászólás?

