Kogami Akira

Miniproject: Kogami Akira, kamu petit nendó

Anim: Lucky Star

Bizonyára sokan ismeritek az aranyosnak nem mindig nevezhető Kogami Akirát a nagyszájú műsorvezetőt aki szegény Minorunak okoz pokolközeli élményeket.

Történetesen még anno drága aukciós oldalunkról, nem mondom a nevét: Vatera! vettem 5k-ért első nagy Nendoroidomat Konatát, bár lehet hogy jobban jártam volna ha kihagyom, sebaj. Gondolom sejtitek vagy rájöttetek, hogy a figura olyan messze van az eredetiségtől mint tőlem Koneko, szal nem mutogatom büszkén.

Ahogy látszik jár hozzá egy Akira petit nendoroid, persze ez is hamis mint az adóellenőr mosolya, és számomra érthetetlen okokból szép egységes szürke színű.

Blanc Petit Nendoroid a tipusa, az értelmét még mindig nem vágom aki tudja majd mondja meg. Még resines pályám kezdetén villant eszembe, hogy illene kapnia egy normális festést így a fejét szaknyelven “lepattintottam” a többieknek: Enyhe erőkifejtéssel szinte magától letört, bizonyítva az anyagminőségét.

A rápakolt máz szépen lemállott állandó élt hagyva így elég sokat civódtam vele mire el tudtam normálisan csiszolni. a Feje búbján volt egy öntési él ez el lett tüntetve Puttyval, majd kapott egy alapozóréteget.

A festés elég nehéz volt, de a legnagyobb bajom, hogy nem tudtam túl jól kikeverni a hajszínét, mert ilyen pinkem nem volt, az arcán lehet hogy később kis utómunkálatokat végzek. Persze a tartója rúdja a jóégnek sem akart belemenni a hátába így fél óra civódás után rájöttem, hogy marhára nem tervezem cseszegetni, így hozzáragasztottam a hátához és a talphoz is. A feje gyárilag se volt mozgatható, így ez is ragasztóval került rögzítésre. Lehet hogy így “elszúrtam” a “figurát”, de szürkén biztos nem pakoltam volna ki a polcra, és sajnálni se sajnálok egy kamu szart.

Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

