Szívfájdalom.

Úgy látszik a figuragyártók kipécéztek maguknak engemet, most a Griffon Jön ki ismét előreláthatólag 4!!! új figuval, Yagokoro Eirin (Eirin! Eirin! Tasukete Eirin!) Houraisan Kaguya, Onozuka Komachi és Shikieiki Yamaxanadu. Hát nem mondom alaposan meglepődtem, Yukarira számítottam, hiszen ő “főbb” karakter-nek számít mint Komachiék.

Mindenesetre számítani lehet rályuk is hamarosan, ez nekem persze egyszerre öröm és üröm is mivel nem úgy állok pénzügyileg, hogy beszerezzem a bóven 100 Dollingert meghaladó áraikat, bár Ran-samánál ez nem fog visszatartani, szal lényeg az, hogy DOWANT! (őket is)

Also végre nagyjából kiolvadtak az eszközeim, és a kisház is kiürült némileg, ám hamarosan húsraktárrá alakult mivel az a fél disznó valahogy csak betévedt hozzánk és volt pofája kolbászt meg szalámit gyártani saját magából, amit persze pont rá tudtak akasztani a plafonról lógó seprűnyélre, így nem tudok két lépést menni anélkül hogy pofán ne verne egy szál gyulai~, viszont jó hír hogy bevezették az áramot is, így nem kell hosszabbítón lopnom a drága energy-t hogy menjen a sok cucc( magnó, kompresszor, neadjisten világítás!), szóval mostmár sötétben is látni fogom nagyjából hogy mit csinálok ami jobb minőségű figukhoz vezet.  Sajnos viszont ez most azt jelenti, hogy megint nem tudok vegyi anyagokat permetezni a levegőbe pl.: alapozó, festék, így megint meghiúsul Yukari~n folytatása, de amilyen cseles vagyok tuti kitalálok valamit, szal ne hagyjatok magamra!

Apropó! Ő itt Saber-chan! Mutatkozz be!

Reklámok

3 hozzászólás to “Szívfájdalom.”

  1. Jakker Says:

    A Képeket ne nagyítsátok, elég rosszak lettek 🙂

  2. alvaro84 Says:

    Én is úgy tudtam :Đ

  3. alvaro84 Says:

    (Eirin amúgy nagyon kóserül néz ki! Kaguyának valahogy nem vagyok kibékülve az arcával. És sorry a dupláért :o)

Vélemény, hozzászólás?

