Restarto~

Ma rendeltem anyagot a modellező bolttól, már elég szarul álltam a fehérrel, pirossal és a kékkel, illetve Mattlakkal is, így ismét nekiláttam  a 3 félbemaradt kit folytatásának.

4fe220b99ca522e595c0c34054252c86

Remilia ruhájának elcseszése miatt meg a munka miatt is az elmúlt 2-3 hétre elment a kedvem tőle, így semmit se haladtam a talapzatok elkészítésén kívül. Ma elég sok mindent csinálgattam, csekkoljátok a kitek készülgetését (Alice, Remilia, Sanae, mert igyekszem gyakran frissítgetni őket.

Hatalmas újításnak érzem, hogy ismét munkába fogtam Az Airbrush pisztolyomat, az Asa-val történt eset miatt nem kísérletezgettem, vele, de a lábaknál és a hajnál eléggé csíkosak maradtak a darabok a festés után, így ismét kipróbáltam, és a sűrűbb festékkel gyönyörű eredményt értem el, az árnyékolásokkal is próbálkozom több kevesebb sikerrel, illetve bevetettem olyan dolgokat, mint a matt fekete spray,  fényes fehér spray, az előbbit gyakrabban fogom használni egyszínű feketéknél, ugyanolyan szép mint az airbrush és megspórolok vele egy pisztolymosást, az utóbbit a szoknyák belsejére használtam, de nagyon fényes, remélem a mattlakk javít majd rajta. A nem(nagyon)  látható helyeken, ahol összekékeztem a fehéret, szövegkijavítót használtam, oda tökéletes volt.

Szóval kitartás és remélem hamarosan mindhárom kit elfoglalhatja méltó helyét a polcomon.

Also: bárkinek kérdése, kérése vagy dumálhatnékja van vegyen fel MSN-re: dachande_17@hotmail.com

5 hozzászólás to “Restarto~”

  1. alvaro84 Says:

    Gratulálok, meg az új designhoz is, Mystia persze mindig nyerő 🙂

    Én meg fölvettelek, talán már három hete, de sose láttalak online, a próbaüzenetek se érnek el sose… ez most technikai probléma…? Másokkal el tudok dumálni, két különböző messenger klienssel is próbáltam (pidgin, meebo.com).

    Megpróbálnánk fordítva? Sürgősnek nem sürgős annyira, kitem még nem jött, de, ahogy írod, néha lehet dumálhatnékom 😀

    alvaro84 hernyó hotmail ponty com

    • Jakker Says:

      felvettelek, egyenlőre semmi.

      • alvaro84 Says:

        Felette érdekes, itt ugyanúgy offline vagy, írni se tudok, visszapattan…
        Hogy a franczba’ működik ez az MSN protokoll…? 😮

  2. Jakker Says:

    Nem tudom… a 7.5 óta szart sem ér az msn.

    • alvaro Says:

      Szerencsére most én néztem be az este, és alvaro_acwellan kukac satöbbivel nyitottam anno az msn-es boxomat, csak mindenhol máshol alvaro84 😀 Remélem most el tudod kapni a meebomat este 😮

Vélemény, hozzászólás?

