Remi~

9. Projectem:  Remilia Scarlet 1/6

Sakuyám végre nem lesz magányos!

P1010034

A szoknya terén a fiatalos 500 éves kis loli-vámpírlánykával szívtam a legnagyobbat, mert ez egyenesen 3 darabból áll, így mielőtt bármit is csiszatoltam volna először ezzel kezdtem. a jobb ruhaujj itt is borzasztóan illeszkedett, így ezzel is meggyűlt a bajom, és így se vagyok vele maximálisan elégedett, minden más jól illeszkedik, és szintén egy részletgazdag szép nagy figura lesz belőle.

P1010054

A másik szenvedős dolog a szárnyai voltak, egyszerűen a hátán nem volt kijelölt helyük, gondolom a készítők azokra is gondoltak akik szárny nélkül akarják összerakni amit Aya esetében még megértek, na de Remi???, szóval valahogy mégse értem, de sikerült jól belőnöm a szárnyai helyét, így igazán impozáns lesz. Tanultam egy okosságot a készítés közben, mégpedig, hogy nem feltétlen kell mindent drótosan rögzíteni! Ez úgy tanultam, hogy a derekára való masnit sikerült kettétörnöm ama kis erőfeszítéssel amivel megpróbáltam, hogy illeszkedik e rendesen, alapjáraton se volt valami vastag a közepe, de ezt ugye frankón meggyengítettem egy fúrással is, szal várható volt. Szerencsére a ragasztó minden bajt megold.

P1010036

A szárnyait mattfekete spray-el fújtam le, azok szépek lettek, sajna a lakk az tompított a fekete mélységén., a Szemére nagyon büszke vagyok, sikerült igazi vámpíros szemeket festenem neki.

Fényképek-0090

Fényképek-0093

A szárnyait le matt lakkoztam, de úgy elég felhős lett az eredmény, így visszafújtam matt feketével, majd nagyon kell rájuk vigyázni.

P1010059

Sajnos a ruháját újra kell fújnom, mert nem lett eléggé halvány pink a színe, és így nem akarom hagyni, szóval így vele lesz később a legtöbb munka.

A talapzata szép ellipszis lett skarlátvörösre fújva, még gondolkozom, hogy öntapadós fekete matricából csináljak e rá egy denevért, de lehet hogy úgy el fog ütni a többitől, kommentekbe kérek tanácsokat!

P1010067

Ma átfújtam Remilia cuccait, sajna teljesen kifogytam a fehérből, és egy kicsi még kellett volna, szal most várnom kell amíg megjönnek az anyagok.

A fejét összepróbáltam, szerintem nagyon  jól néz ki.

P1010082

P1010085

A ruhái nagyját kifestettem ma, egyedül  a szoknyájával nem tudom még hogy mi legyen, újra kéne fújni, mert nem a legszebb, de félek hogy nem fog passzolni a szín…

összepróbáltam a felső részét, mert nagyon nem bírtam magammal, nagyon dúrva lesz ha kész lesz 🙂

Nem hittem volna hogy valaha is eljő eme nap, Kész vagyok!

A szárnyaival elég sokat bajlódtam, a szoknyájába bejaavítottam, de azon kívül hogy a ragasztóm épp hogy elégséges volt hozzá, sikerült befejezni.

maradt pár apróbb festési hiba, nagy részük nem látszik, sajna az ülepe egy minimális mértékig koszo lett… ezzel azt a tanulságot vonhatjuk le hogy vagy rögzítsük rendesen a drótra vagy asztal felett lakkozzuk és akkor nem fog leesni a koszos padlóra. Szóval tessék Remilia Scarlet.

Sakuyámnak végre itt van Ojou-sama~

Reklámok

Egy hozzászólás to “Remi~”

  1. novalisk Says:

    Mostanában nem tudtam nyomon követni a blogot, de ez epic win. Mondjuk Remi is benne van a legnagyobb kedvenceimben. (Szegény alsó fertálya ^^”)

Vélemény, hozzászólás?

