Good Girl Sanae

8. projectem: Kochiya Sanae 1/6

Végre megérkeztek! mivel egyenlőre nincs matt lakkom, így egyedülállóan Egyszerre fogom elkészíteni mindhármukat.

P1010024

A T’s System igazán kitett magáért, ezek eddig a legszebb darabok amiket valaha láttam, gyönyörűen kidolgozottak, és részletgazdagok, a darabokon minimális sorjával.

És most a dolog árnyoldala, midhármuknak a szoknyája több darabban van… aki már csinált így resint, az tudja mire gondolok, a többieknek meg:  ahogy
Chennél is itt is előre össze kell őket ragasztani, hogy a végén ne legyenek élek az összeragasztás vonalán.  Sanae bal karjának legfelső része elég nehezen passzolt, így sokat kellett faragnom belőle, hogy jól illeszkedjen, illetve a törzséből is bőven le kellett faragnom, hogy a torzója rendesen rá tudjon illeszkedni, úgy látszik a szépség nem minden, egyik eddigi kitemnél sem voltak ilyen durva illeszkedési hibák, szerencsére különösebb szenvedés nélkül tudtam őket orvosolni.

P1010033

Az ujjait különvágtam és közécsiszoltam kicsit, hogy ne legyenek összeállva, szerencsére semmi sem tört le közben.

P1010030

Végül ellenőrzés után jöhetett a felfurkálás, (vigyázni kell a kis 1mm-es fúrókra, mert 2-t is sikerült eltörnöm úgy, hogy fellöktem a fúrót és persze hogy a fúróval érte a földet.)

P1010035

Nagy résével készen vagyok az Airbrusholt darabok nagyon jók lettek, egyenlőre még nem tudom hogy a ruha díszítéseit hogyan fogom megoldani, van pár ötletem, de azokat ki kell próbálni előtte.

Fényképek-0096

Fényképek-0092

Szintén egy egyszerűbb szemet kapott ő is, hál istennek élőben szebb mint a képen 🙂 ez a fotómasina nagyon ki tudja emelni a hibákat.

A talapzata ötletét Sanae támadásai adták, ugyanis a spellkártyák közti szimpla támadások mind mind csillag alakúak.

P1010066

A szoknya és felsőruha pöttyözéseihez frappáns kis ötletem van, de ma egész nap kisméretű bőrlyukasztót kerestem, amit nem találtam, így marad későbbre, talán holnap…

A 3-as csíkokat szerintem ecsettel fogoom meghúzgálni, azokból nem lesz sok. a hajában lévő kígyót kell még kifesteni ami nem lesz egy élmény, de valahogy megoldom. Az ő szoknyáját nem árnyékoltam, a pöttyök elérik majd a megfelelő hatást.

P1010056

Már nincs sok hátra, a ruhája pöttyözése, 2 zokni fehérre mázolása, és a kígyódísz a hajában. A többit lelakkoztam.

P1010086

Sanae…  bad-bad girl! nyugodtan mondhatom hogy komolyan úgy éreztem hogy rosszul leszek amikor megláttam a szoknyáját és a haja első felét a lakkozás után, sajnos annyira nem láttam a dühtől, hogy elfelejtettem lefotózni, pedig tanulságos lett volna, igazából foggalmam sincs róla, hogy mit csináltam rosszul, a lakk egyszerűen kifehéredett, mintha valami hülyegyerek fehér spray-vel fújt volna rá… egyszóval semmi ötletem nem volt hogy mit tegyek, így kiragasztottam és újrafújtam az egészet, aztán kezdhettem a pöttyözést is előlről. a Hajával az volt a legdühítőbb, hogy a hátsó felét is újrafújtam, mégsem egyezik a fejtetőn a két szin ami elég kiábrándító, nem tudom hogy lustaságból vagy elkeseredésből, de úgyhagytam, nemnagyon tehettem mást mert nem ellenőriztem le és a fejére már rá volt ragadva a hátsó fél…

Az összeragasztás se ment zökkenőmentesen, gondolom az idegesség miatt, a haja miatt nem fért be a ruhaujj része, szerencsére a feje még lejött, így előbb a karjait raktam össze, és utána vissza a fejét. Ez a figura nagyon sokat kivett belőlem idegileg…

Reklámok

3 hozzászólás to “Good Girl Sanae”

  1. A sok idegesség ellenéri mégis nagyon szép munka *.*
    Most olvasgatom a postjaidat… *keres* van Flandrés?XD Szívesen rendelnék tőled egy figurát^^

    • Jakker Says:

      Körülnézelődtem neked, sajnos elég kiábrándító jelenleg a Flan kínálat,
      nem láttam tsukin semmi resint, arra még várnod kell, sajna csak a sima figuk meg pár plüss van most, egyik sem szerezhető be baráti áron.

      Ezeket találtam.: http://myfigurecollection.net/search.php?search=normal&value=flandre+scarlet&p=1&view=diaporama

      • Plüssből szemeztem így neten át a Gift verzióval, de ugye én itthonról sem rendelhetek semmit, nemhogy külföldről XD (Nemrég HappyBoxból rendelt Hócicámat is páromhoz rendeltem és ő hozta nekem, de nem akarom kihasználni ezt a lehetőséget önzőenXD)
        A Griffon E.-s szép, azt is láttam már ezelőtt és hátraszaltóztam tőle, nekem nagyon tetszikXD Mindegy, várok, ameddig kell, amint Flandre is ideérkezik hazánkba, elkezdek vadászni, esetleg veled X3
        -Cheneddel is szemeztem nagyon. Olyan jó lett a kis neko, unyaaaaaa~ *_*- Gratula *_*

Vélemény, hozzászólás?

