Doll otaku~

10. Projectem: Alice Margatroid 1/6

Gyönyörű Alice kevés darabból, és még ráadásul Sanghai és Hourai is jár hozzá~

P1010037 Nos Alice-t csak elkezdtem lényegében, a szoknyáját ragasztottam össze, majd vastagon felvakoltam Putty-val, és félre is dobtam.

Utána jött az igazi szenvedés, ugyanis Sanghai és Hourai szoknyarésze is 2-2 darabban van így az eddigi szivatást, most ráadásul miniatűrben is meg kellett szenvednem 2x.

Ami igazán megrémített ebben a 3 kitben, a szétszedetlenség! elég volt egy pillantást vetnem Alice bakkancsára, hogy tudjam a festést nem fogom annyira élvezni.

Sanghai és Hourai is csupán 3-3 darabból állnak, szal ott is móka lesz az ecsetkezelés, viszont nagy poén szerintem, hogy az egyiknek harisnyatartós az alsó fele:)

P1010046

P1010047

Mindkét karjánál csalnom kellett, hogy ne legyen egy üres folt a kar és a váll találkozásánál, odaragasztottam egy darab sorját, majd formára vágtam, elcsiszoltam és egy kis putty-val kiegyengettem, így már rendesen passzolnak a karjai.

P1010049

P1010048

Felfurkálás és összepróbálás után nagyjából kész is voltam, a szoknyákon igyekeztem javítani, hogy minnél szebb legyen a végeredmény az alapozás után.

P1010051

Végre rájöttem az airbrush megfelelő használatára, így a lábakat és a szoknyát azzal fújtam már, illetve árnyékoltam is, ezt a festék sötétísével értem el, majd finoman beleködöltem azokba a részekbe ahol az árnyékoknak lenniük kell.

Fényképek-0082

Fényképek-0091

Fényképek-0077

Sanghai és Hourai festésével teljesen kész vagyok, nagyon szivatós darabok voltak, sokat kellett javítgatni és átfestegetni. a szemeiket fekete vékony alkeszos fillcel húztam be, majd egy kis életet leheltem bele némi fehér fénypöttyel. Alice szeme elég egyszerűre sikeredett, sajna olyanra mint a képeken, még nem vagyok képes megfesteni őket.

P1010076

P1010080

Egyre jobban kezdem kiismerni az Airbrush pisztolyomat, ma Alice bakancsait csináltam meg vele, amennyire tartottam tőle, hogy ez szenvedés lesz annyira könnyű volt, az alap világosabb barnát 3 rétegben fújtam rá, majd besötétítettem feketével, és a boka hátrészét, a cipőfűzőt és a talpat sötétebbre fújtam, a talpat nem akartam ecsettel sötétebbre festeni, de eszembe jutott egy frappáns megoldás. Egy darab papírlapot tartottam a világos elé , egy kézzel elég nehéz volt, de így sikerült mindenféle kiragasztás és szenvedés nélkül lefújni csak a talpat sötétebbre, nagyon elégedett vagyok velük, teljesen “gyárinak” néznek ki.

P1010061

A szoknyáján is ugyanezt a megoldást alkalmaztam, előbb a világosabb kékkel fújtam le, majd a mélyebbre eső részekbe a sötétített kékből fújtam, így árnyékos hatású lett, azonkívül hogy gyorsabban ment, sokkal szebb is lett, semmi ecsetcsíkok, bár így lemondtam a gazdaságosságról.

P1010065

P1010068

Sanghai és Hourai is elkészült, csak a lakkozásra vár, Renedltem lakkot, meg pár hiányzó színt, így hamarosan kész lesz. Valamint elkészítettem a talapzatát is, metál kékre fújtam, egyszerű, de nagyszerű lett.

A már kész darabokat lelakkoztam, el is fogyott minden belőle, így már lényegében csak a ruhái maradtak, de ahhoz feltétlen szükségem lesz fehérre, szal várás következik. Holnap összeragasztom Sanghait és Hourait.

P1010087

Hármuk közül az ő befejezése volt a legkönnyebb, a szoknya elején maradt egy luk sajna elszúrtam a szalagja helyét, de nem vészes. Sanghai és Hourai rögzítése kicsit bénára és életveszélyesre sikeredett.

4 hozzászólás to “Doll otaku~”

  1. alvaro Says:

    Shangai Shanghai Shanghai Shanghai
    Hourai Hourai Hourai Hourai…

    Melyikük a harisnyatartós…?

  2. Jakker Says:

    Attól függ melyiket festem ki Sanghai-nak és melyiket Hourai-nak, mert felépítésre egyformák.
    De szerintem Sanghai lesz az, de ha valakinek van ellenvetése nyugodtan írja meg, úgysem fogok rá hallgatni 😛

    • Jakker Says:

      Ezt ismerem ebből van Reimu Sanae Cirno és Aya is 😀

      Szerintem ilyen újgenerációs Chibi FIGMA lehet., de nagyon cukkerek.

Vélemény, hozzászólás?

