東方 Merchandise~

Már régóta szerettem volna pár Touhous apróságot, de szinte minden horribilis összegekbe kerül, főleg a szállítás, így csináltattam magamnak 😀

Plusz  “valamianimésjellegűdemégsemannyira” sapkát is csináltattam magamnak, ebből csak egy van a világon, szal ha ezt látjátok akkor alatta én vagyok 😀

P10100gdf03

P101gdf0004

hgf

hfd

15 hozzászólás to “東方 Merchandise~”

  1. Xeilon Says:

    Úúúúú….
    A kitűzök nagyon királyuk néznek ki:D

  2. traumus Says:

    A sapka is jóságos, de a kitűzők nagyon adják.
    Sajnos nekem mostanában nem túl sok időm volt touhouval játszani/foglalkozni. Na jó, meg lusta is voltam hozzá, inkább mást csináltam :D. Az azért megvan, hogy lefekvés előtt (kómásan, már az ágyban) 1-2 spellcard a Grimoire of Marisaból…

  3. Kamiru-chan Says:

    Egy Orinost elfogadnééék

  4. novalisk Says:

    Epic sapka =)
    by the way kitűzők /me Mystia (valahogy itt ő tetszik legjobban :D)

  5. Jakker Says:

    ha a kezem ügyébe kerül egy jobb gép esküszöm csinálok róluk 🙂

  6. alvaro Says:

    Cirno kitűző pl. nem is egy rossz ötlet 🙂

    Apropó… ezt a ⑨ dolgot el tudja nekem valaki kielégítően magyarázni? 😀

    • Jakker Says:

      A “Phantasmagoria of Flower View” borítójának hátulján volt egy kép a játékból és azon Cirno-t a ⑨-el jelölték, de magyarázatként csak annyit írtak oda hogy Baka. ezért ragadt rá a ⑨.

      • alvaro Says:

        Úgy érted, számozva volt valami magyarázatban, mint képelem, és valakik elkezdték az alapján emlegetni? Ebben az esetben tökéletes, hozzáillő baka eredete van 😀

      • Jakker Says:

        Igen a képen ami a játékból volt 1-9 ig meg voltak számozva a dolgok és alatta sorban le volt írva hogy mi micsoda, és a (9) es volt cirno de a magyarázat csak a Baka volt 🙂

      • alvaro Says:

        Isten vagy! Végre valaki tudta, és elmondta!
        Mostantól magabiztosabban fogom haználni a ⑨-et, mint kifejezést, bármi másra is 😀

  7. novalisk Says:

    Marukyuu~ marukyuu~ 😀

  8. Haaaaaaaa *_* Kell nekem is egy ilyen sapka. Am nem adtál rossz ötletet, fogok csináltatni cuccokat…. Flandrés póló, elsőnekXD (amint végre vége az érettséginek)

    Am olvastam cikkedet a Mondo-ban. Annyiban tévedtél, hogy a Touhou 01 (Highly Responsive to Prayers) inkább béta-verziós danmaku, plusz Marisa eggyáltalán nem jelenik meg benne, nemhogy játszható lenneXD Marisa a második játékban jelenik meg, aztán a harmadiktól játszható is 😀
    De amúgy netuddmeg, sikítottam a suli folyosóján, mikor megláttam, hogy TÓHÓS CIKKKKKK OMG YAAAAAY! XD És így legalább megtudtam, hogy lehet hazánkban is szerezni szobrocskákat *.* (emlékeztem,egy régi mondóban már bemutatták belőlük Cirnot, hisz azzal ismertem meg az egészetXD)

    U.i.: És pont fordítom az egyik doujinsi mangátXD

    • Jakker Says:

      Van amit módosítottak a szövegben, az egyik közülük pont az volt hogy az 1. játékban csak Reimu van, elég szájbarágósan írtam le, szal nem is csodálom, hogy kicsit belemoderáltak.

      A “Highly Responsive to Prayers”, hiába csak béta danmaku attól még az az első touhou game 🙂

      egyébként akarok csináltatni egy másik sapit ami alá a “Project” felirat is be lesz szúrva szal ennek nem lesz gazdája, jövő hónapban egy rakás cuccot tervezek gyárttatni magamnak megint.

      Ha esetleg jösz a Sakuraconra, feltétlenül gyere el az Animeland pultjához, ott meg fogsz ismerni a sapkámról 🙂

      Also: Örülök, hogy tetszett a cikk, eddig még nemigen hallottam róla véleményt.

      • Ja, akkor már értemXD
        Sakuracoooooooon. Sajna a hülyék utolsó pillanatban, a ballagási időszak lázába tették, szal szokás szerint harmadik éve nem tudok elmenni rá :/ mert ballagok. Grrrrrrr…
        elméletileg ősztől már lesz választásom, hogy mehessek végre megint 😀 már hiányom van az évek alattXD
        Pedig szívesen taiznék veled. Jó lenne valakivel élőben is beszélgetni a Tohoról esetleg úgy, hogy a másik egy szót sem ért belőleXD

  9. ezt rosszul fogalmaztam…. szóval úgy beszélgetni, hogy a másik is érti, amit mondasz, nem pedig néz butánXD gomenne ^^;

Vélemény, hozzászólás?

