Inaba Reisen

Ma vettem át Animelandban ezt a kis édességet 🙂 alig bírtam ki, hogy ne egyem meg annyira aranyos 🙂 Már nagyon régóta vártam rá! Ez az első teljesen offical Touhou holmim, ami eme csöppségből (mindössze kb. 3 cm) és egy Hivatalos Japán Mangából az

Inaba of the Moon and Inaba of the Earth Vol.1

-ből áll  egyenesen ZUN-mestertől.

tsukitoinaba_d35

DSC00085

DSC00083

DSC00084

15 hozzászólás to “Inaba Reisen”

  1. novalisk Says:

    D’awwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww

  2. Szia! 😀 Hallottam gárdonyi vagy. 😀 Nos.. én is… xD de nem ismerlek, merre felé laksz?

    • Jakker Says:

      Az Achim András Utcában lakom 🙂 Lassan egy éve lesz hogy ideköltöztem.
      El se hiszem hogy van még Animés itt rajtam kívül.

  3. alvaro Says:

    DO WANT!

    Milyen néven tartják nyilván ezt a jóságot? Keresem össze meg vissza, de nem találom. Úgy rendelted egyébként?

    • Jakker Says:

      Ha rákeresel a manga címére akkor tuti meg fogod találni.

      Igen animelandtól rendeltem.

  4. alvaro Says:

    Azt (is) tettem 😮
    Nagyon nem dob föl semmit 😦

    • Jakker Says:

      http://www.toylet.net/080361.html

      Ez a legelső link amit a Gugli kiad rá 🙂 és láss csodát ez pont az 😀

      • alvaro Says:

        Obasszus, a’szittem az Animeland oldalán mondod… “Akárhonnan” egyszerű rendelni, de ha bementem volna a boltba, és a kezembe nyomják, nem kéne izgulni, mikor jön meg, ellopják-e közben – hát priceless lenne, na 🙂 Persze tudom, a Touhou nálunk nem (vagy sem) mainstream, szóval…

      • Jakker Says:

        hát igen ezért fogtam bele én is, szerintem rajtam kívül senkinek nincs jelenleg Touhous figurája magyarban 😀

        Izgulni meg nem kell. Meg kell mindent kérdezni, hogy mi mennyi lenne, és ha azt mondod ok akkor ők megszerzik neked, ennyi. és pl egy E-bay-hez képest sokszor 2-3x jobb árat tudnak neked mondani rá.

        Pl a Griffonos figurák amiket mondtad hogy 200 dollárért láttál, 120 körül lehet őket beszerezni máshonnan, szerintem még az is sok egy 1/8 as figuért, még ha touhouból is van. Vedd meg reinben és én kifestem neked 😀 úgy max 60dolcsi lenne összesen 😛 magamnak is ezért vettem. plusz én megcsináltam Ayának a szárnyait is 😀 nézd meg a Kis modolás cikket 😀

      • alvaro Says:

        Aya szárnya k*rvajó így, teljesen jó és logikus ötlet, még ha enyhén gonosz is, a varjú szent állat 😀

        Az animelandesekhez meg be fogok nézni, érdekel a bolt is, belőttem a térképen, csak szeretett fővárosunk közlekedésétől függ, hogy messzebb van-e tőlünk (ez a ~12km, sz-ks;ges kerülővel mondjuk 20), mint mondjuk Te (~45km).

      • alvaro Says:

        A festés-ajánlat meg köszönöm, mindenképp érdekel úgyis az egésznek a menete, elnéznénk egyszer 🙂

  5. alvaro Says:

    Üdv! Írtam az Animelandnek Inaba* mangáért, és hogy tovább offoljak:

    http://cgi.ebay.com/SHAMEIMARU-AYA-TOUHOU-PROJECT-1-8-RESIN-MODEL-KIT_W0QQitemZ170392457561QQihZ007QQcategoryZ49210QQcmdZViewItemQQ_trksidZp3286.m7QQ_trkparmsZalgo%3DLVI%26itu%3DUCI%26otn%3D3%26ps%3D6

    Szerinted érdemes ezt az Ayát megrendelni? Első összerakós cucc, meg is zavarnálak vele 🙂 Izgalmas, még sose csináltam ilyet…

    • Jakker Says:

      E-bay ről nem szabad rendelni semmilyen resin kitet, borzasztóak. ha bármilyet szeretnél akkor animelandnek vagy nekem szólj róla, és akkor minőségit kaphatsz. Ha végignézted a resinjeimet láthatod hogy én is megcsináltam Ayát és a képekből bőven tájékozódhatsz.
      “meg is zavarnálak vele” ??? wtf 🙂

      • alvaro Says:

        Zavarás:
        > Vedd meg reinben és én kifestem neked
        Amire írtam, hogy roppantul érdekel, hogy is folyik ez az egész, szóval láb alatt lennék…

        A tanácsodat megfogadom, nem csapom le az ebayen, akkor se, ha 27 USD. Animelandesekkel majd beszélek, ha arra járok, vagy előbb 🙂

  6. Jakker Says:

    láb alatt lennél… mármint itt lennél a készítésnél? xD gizda vagy nagyon. mondjuk szivesen megcsinálnám, több okból is, egyrészt Touhou fag vagy te is, másrészt Aya love! harmadrészt ezt már csináltam 1x, és 4edrészt még “jobban” is meg tudom csinálni mint a sajátomat, több okból.

    Ha komolyan érdekel akkor szerintem dumáljunk msn en, hogy ne legyen szétoffolva szegény reisenkém 🙂

    dachande_17@hotmail.com

Vélemény, hozzászólás?

