Kyuu!

7.  Projectem: Touhou Project:   Cirno The strongest! 1/8 (vaszleg..)

DSCF0068

Cirno nos hiába ő a legerősebb, mindösszesen! 14 darabból áll, és ebből 3 olyan amin csak sorjákat kellett csiszolni.

A csiszolások simán mentek, elég kicsi figura lesz, de mivel ugye egy jégtündérről van szó így a többi 1/8 asomhoz jól fog illeni.

Ahogy elnézem nemigazán van szüksége talapzatra, (tegintve a jégtömböt ami tartja), de annyira jót találtam ki neki, hogy vétek lenne kihagyni, szal a későbbiekben szakítok rá időt.

DSCF0070

Röpke fél óra alatt megvoltam a csiszolásokkal és a felfurkálásokkal, a nehézség inkább a festése lesz majd, mert a lábai és a torzója nagyon összetett és sokat kell óvatoskodni majd.  Also ki mire szavaz? világos zöld legyen a masni a hajában vagy kék? mindkettőt gyakran látom fanartokon, szóval ez még nem eldöntött kérdés, még majd megnézem a hivatalos Chiruno képeket, hogy azon milyen.

Folyt.:

Ma ismét nekiálltam, Lemostam és lealapoztam a darabokat majd előkészültem a festésre, fél óra szünet után nekilátok a festésnek, a maradékot estefelé teszem majd fel.

DSCF0072

DSCF0073

DSCF0074

ÉS este, a festés teljesen befejezve.

DSCF0075

Nehogy félreértsétek nem megolvasztani akarom, hanem csak megszárítani az első réteg bőrszínt xD

Mellesleg a bőrszínnél elkövettem egy elég bugyuta hibát, csodálkoztam is a kézfestésnél, hogy valami nem stimmel a színnel, végül rájöttem, hogy a sötétebb bőrszín helyett a körömszínt kevertem a világosabbhoz… Szóval végül a probléma megoldódott.

DSCF0078

A lakkozás simán ment, és hihetetlen de még mindíg maradt lakk, szóval tényleg elégedett vagyok vele. Holnap összeragasztás és kész!~

Folyt.: Hát nem nagyon kellett vele szenvedni, ami zavar hogy nem nagyon akartam már piszkálni nehogy baja legyen így a végtagjai nagy része csak simán ragasztva van szal  nem egy olyan darab amit nagyon szabad tapogatni majd. ( nem mintha bármelyiket lehetne)

DSCF0080

DSCF0081

A Mérete csak akkor materizálódott az agyamban amikor a többi mellé tettem, Úgy néz ki mint egy Gashapon figura, viszont így tényleg tündér feelingje van xD szerintem lehetett volna kicsit nagyobb, de elégedett vagyok vele, és a legerősebb évben készült el szóval ez a legerősebb Cirno figura  😀

DSCF0085

4 hozzászólás to “Kyuu!”

  1. Xeilon Says:

    Hát a 6-os játékban és az általam látott fanartokban olyan szinű a masnija mint a ruhája(vagyis kék). Egyedül a 9-esben kékes zöld a masnija.

  2. Mivel a zöld csak akkor jó neki szerintem, ha tényleg nagyon jól elttalálod azt a színt, ezért kék. Meg egyébként is jobb neki a kék :D.

  3. Kamiru-chan Says:

    Hát az újba 12.3ba abba zöld a masnia…Ez kb ojan minthogy Reimunak hosszú vagy nem hosszú a haja mert 10estől már hosszú.

  4. profwilliam Says:

    Valószínűleg Reimu megnövesztette haját. 🙂

    Akkor ez alapján néha Cirno is változtathat a ruhatárán pl ha valamit lenyúl a SDM-ből.

    DE a kék masni szrtem jobban illik hozzá hiszen kék a szeme kék a haja kék a ruhája. Na meg hát jégtündér. 🙂

Vélemény, hozzászólás?

