Marisa-san ~DAZE!

6. Projectem: Touhou Project:  Kirisame Marisa 1/8

Még a munka elején tartok, meglepődtem, amikor észrevettem a szemben lévő pontozásokat, így itt is csak fúrni kellett, és szintén ellenőrizhettem hogy passzolnak egyben a darabok.

Egyenlőre még nem biztos, hogy elég lesz az alapozóm hozzá, ha nem akkor kénytelen leszek félbehagyni addig.

P1010079

P1010081

Igen különleges talapzatot tervezek hozzá, még nem tudom hogy fog e menni hozzá,  remélem illeni fog az összképhez. Különösebb bajom nem volt vele, a szoknyáján volt egy kis öntési hiba amit könnyedén orvosoltam,  érdekes, hogy a seprűje a szoknyáján “keresztül” megy, majd érdekes lesz úgy a kezébe csúsztatni a végén, hogy ne kopjon le róla a festék, a seprűt nem tervezem beragasztani a kezébe.

P1010083

Folytatás:

Az alapozó nagyon ki volt számolva, semmi nem maradt belőle, a talapzat nagyon jól sikerült, kicsit tartok tőle mert nem olyan mint a másik kettő Griffonosé, talán a későbbiekben azokat is feljavítom majd. A festés könnyű volt, nagyon kevés olyan elem volt amire egynél több színt kellett felvenni, tulnyomó részt fekete-fehér darabok lettek.

P1010092

A talapzatot párszor elrontottam, de kis javítgatás és idegörlő vakarászás után sikerül megcsinálni azt amit elgondoltam.

P1010096

Az összeragasztás simán ment, a hajánál volt némi illesztési hiba, amit kis erőkifejtéssel sikerült elfogadható szintre feltornáznom, a kalapját és a seprűt nem ragasztottam hozzá, a seprűnyelet óvatosan be kellett játszani a helyére, ha nem lett volna lelakkozva a súrlódástól biztos lejött volna a festék, a mattlakkom meglepően jól kitartott. Az összes eddigi (6) resinemet ugyanezzel a mattlakkal fújtam le, és még mindig maradt annyi, hogy egy kisebb kevés darabból állóra elég lenne, szóval gazdaságosságból kiváló.

P1010100

P1010106

A végeredmény nekem nagyon tetszett, nem szerettem volna ráragasztani a talapzatra, de úgy nagyon veszélyes lett volna, így maradt a ragasztás. az egyetlen gond, hogy így Ayáé és Reimué túlságosan egyszerű, de már félig kitaláltam, hogy lehetne ezt is orvosolni.

Öszességében egy nagyon egyszerű és jól összerakott kit volt, nagyon élveztem csinálni.

Vélemény, hozzászólás?

