Yakumo Chen

4. resinem: Touhou Project: 1/8  Yakumo Chen.

Chennel elég sok bajom volt, de jobbjára a saját bénaságom miatt, a szoknyája két részböl állt, ha készre csinálom és csak utólag rakom össze őket, akkor elég durva és randa él maradt volna a két oldalán, így előre összeragasztottam és a két szélnél puttyval eltüntettem az éleket. Persze sikerült utána 2x is leejtenem, egyszer ráadásul az alapozás után, de az újraragasztással nem volt gond. A Felfurkálásnál nagyon kevés hiányzott hozzá hogy a sapkáját átfurjam, de szerencsére kis csiszolással eltűnt a dudor, 3-4x lealapoztam, hogy vastagabb legyen.

P1010010

P1010018

P1010019

A Festés és összeragasztás simán ment, az apró masnikkal óvatosan kellett bánni, illetve mindkét lábába tettem drót erősítést és alaposan beragasztóztam, hogy minnél jobban tartson. Ehhez a figurához nem szerettem volna fábol készült talapzatot, kicsit “boltosabb” kinézetet szerettem volna, így PVC lap mellett döntöttem, sajnos otthon csak eléggé összekaristoltat találtam, így a kivágott base-t P800-as papírral alaposan átcsiszoltam, hogy tejüveg hatása legyen, a végeredmény szerintem önmagáért beszél.

P1010046

P1010052

P1010058

Egy hozzászólás to “Yakumo Chen”

  1. CHEEEEEEEEN~ *w*

Vélemény, hozzászólás?

