Waki Miko Reimu

3. Resinem mily meglepő de ez is  a Touhou projectből való, mégpedig Hakurei Reimu  (1/8) aki a sorozat legfőbb főszereplője.

A kit Ayához hasonlóan szintén a  Griffon Enterprises széria darabja, így ez is megfelelően szétbontva érkezett, illetve mivel nem állt túl sok színből így ennek az elkészítésével is megvoltam egy hét alatt, ráadásul még segítségem is volt a festésnél, illetve a base készítésnél.

Az előkészítés ezúttal könnyen ment, sem töréseket, sem hiányzó ujjakat, sem gödröket nem kellett eltüntetni így viszonylag hamar végeztem is. Az alapozóm nagyon ki volt számolva, mert éppen, hogy pont akkor fogyott el amikor az utolsó darabot fújtam le vele és nagyon meg kellett kínozni a dobozt, hogy az utolsó csepp alapozót is felhasználhassam.

P1010002

P1010004

A legújabb Touhou játékokban, illetve a fanartokon Reimu haja sötétbarna, ami nekem nem állt rendelkezésemre, a korábbi játékokban Reimu fekete haja, illetve a mangák fekete fehérsége miatt végül úgy hagytam feketén. (Mondjuk az is közrejátszott, hogy a barna amit megpróbáltam kikeverni az elég randa lett…) A Gallérján lévő cikk-cakk mintázattal elég sokat szenvedtem, sokat is kellett belejavítgatnom, végül bepöttyöztem a közöket ami az egyik védjegye Reimu különleges Hónalj-miko ruhájának.

P2010003

P2010010

A végső összeragadásnál derült ki, hogy a baloldali copfja miatt nem lehet feltenni a haja elülső részét a fejre, mert az beleütközött a vállba, szerencsére a ragasztó még engedett, így egy 45 fokos elcsiszolással és újrafestéssel ez a gond is megoldódott. A talapzatra állítás sokat kivett belőlem, ami az asztalon tökéletesen állt, az a talapzaton az egyik láb levegőben lógása lett, így sajnos azt is kénytelen voltam hozzáragasztani a talapzathoz. A ragasztó spórolása érdekében a Basere a gumiszegélyt a forró ragasztós pisztojjal ragasztottam fel, mivel elég vastag réteget képez, és túl gyorsan is szárad, ezért nem ajánlom inkább a használatát ( én se fogom többé…)
P1010016

P1010012

Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

