Ayayaya

Második resinem egy 1/8-as Shameimaru Aya volt  a Touhou Project-ből.

A Figura elkészítése 2 napba telt, mert egész hétvégén csináltam, viszont az utcsó összerakásra egy fél hetet várnom kellett a hiányzó matt lakk miatt, nem szerettem volna ezzel is úgy járni mint Asával.

Rögtön a dobozból való kivétel után észrevettem, hogy a bal keze középső ujja hiányzott teljesen a készletből, így elsőnek ezt csináltam meg, a félrerakott sorjadarabokat összeragasztottam, majd körbe lecsiszoltam és felragasztottam a kezére, így ez a probléma megoldódott, a kit egyébként nagyon szépen szét volt szedve így egyáltalán nem volt szükség kiragasztásra, és gyorsan tudtam haladni.

P1010143

P1010151

A festés mint mondtam könnyen ment, a szemeit 4 féle pirossal készítettem, mivel nagyon szerettem volna már összeragasztani ami a mattlakk hiánya miatt még nem volt lehetséges így a torzóját szépen összefogdostam… és újra át kellett festenem fehérrel… szóval tanácsolom, hogy gyakran mossatok kezet, és tartsátok a drótokon amíg le nem lakkozzátok.

P1010155

P1010156

Végezetül megérkezett a lakk így az összeragasztás után a hasonló módon elkészített base-re helyeztem, az egyik lábtámaszt kihagytam így a talpán lévó mélyesédt puttyval eltüntettem, illetve a vállára ülő varjú se nyerte el a tetszésemet így az sem került rá.

P1010167

P1010168

Íme Magyarország első Touhou-s Figurája 🙂

Reklámok

Egy hozzászólás to “Ayayaya”

  1. Kamiru-chan Says:

    Írjatok ti is bátran a billentyűzet nem harap.(Legalább is nálam)

Vélemény, hozzászólás?

